烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   8


複式洋房

積分: 284


21#
發表於 12-10-18 19:21 |只看該作者

回覆:豆漿機

我用九陽牌,大陸算名牌同專出豆漿機,我個買左3年,幾好用,一機做埋豆漿,綠豆沙,芝麻糊之類,20分鐘攪掂,洗都容易,你上淘x搵下,好多款。近排我2個朋友都買左,提醒你一樣野,如屋企人多,唔好買太細個,因放水只放個機既一半,朋友就係買左個細既後來又要買過




翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


22#
發表於 12-10-18 19:30 |只看該作者
回覆 BB010303 的帖子

屋企人多,真係唔用得豆漿機, 我自己都飲一公升啦,最大果部機都係做得 1.6 升


一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


複式洋房

積分: 284


23#
發表於 12-10-18 19:36 |只看該作者

回覆:andyman 的帖子

咁利害,飲咁多,但好似唔好飲太多,涼呀,每日一杯都夠。咁唯有日日整啦,又新鮮,自己煲又要睇火,我懶




侯爵府

積分: 20776


24#
發表於 12-10-18 21:04 |只看該作者

引用:回覆+TPMummy+的帖子 但係自己隔渣點隔??

原帖由 kilomama 於 12-10-18 發表
回覆 TPMummy 的帖子

但係自己隔渣點隔??用煲湯袋??
有豆漿隔渣袋買架,幾蚊雞,可清洗再用。
myphoto.jpg





侯爵府

積分: 20776


25#
發表於 12-10-18 21:07 |只看該作者

引用:回覆+BB010303+的帖子 屋企人多,真係唔用

原帖由 andyman 於 12-10-18 發表
回覆 BB010303 的帖子

屋企人多,真係唔用得豆漿機, 我自己都飲一公升啦,最大果部機都係做得 1.6 升 ...
咁你而家係唔係用攪拌機呀?



點評

andyman  係呀, 我個食物處理器連埋一套架,有500瓦,好夠力  發表於 12-10-18 21:18


侯爵府

積分: 20776


26#
發表於 12-10-18 21:13 |只看該作者

引用:我用九陽牌,大陸算名牌同專出豆漿機,我個

原帖由 BB010303 於 12-10-18 發表
我用九陽牌,大陸算名牌同專出豆漿機,我個買左3年,幾好用,一機做埋豆漿,綠豆沙,芝麻糊之類,20分鐘攪 ...
呢排一田有九陽牌,得一個size,舊款做緊特價。但sales話舊款唔係渦輪式加熱,d豆渣係㷛底,加熱時會易d燶,5知真5真呢?九陽你一機落幾多豆&幾多水呀?我想知一次可以整幾多豆漿呀?




複式洋房

積分: 284


27#
發表於 12-10-18 22:09 |只看該作者

回覆:TPMummy 的帖子

咁我個部既豆渣都係沉底既喎,而且冇痴底呀。香港好少款,我2個朋友都係上深圳買,上禮拜買完。我個部隔晒渣後有4杯(約250ml一杯),我每次係半杯黃豆+半杯黑豆+1/5杯黑芝麻




複式洋房

積分: 284


28#
發表於 12-10-18 22:11 |只看該作者

回覆:豆漿機

講漏左,水喺機入面有指示,所以唔太清楚比左幾多水




侯爵府

積分: 20776


29#
發表於 12-10-19 01:50 |只看該作者

引用:咁我個部既豆渣都係沉底既喎,而且冇痴底呀

原帖由 BB010303 於 12-10-18 發表
咁我個部既豆渣都係沉底既喎,而且冇痴底呀。香港好少款,我2個朋友都係上深圳買,上禮拜買完。我個部隔晒 ...
個sales話九陽部新model加熱時係用渦輪式加熱,所以豆渣會一路滾動,唔會痴低,可能舊機做特價,所以佢sale新機掛




子爵府

積分: 12427


30#
發表於 12-10-19 02:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+andyman+於+12-10-18+發表回

原帖由 TPMummy 於 12-10-18 發表
咁你而家係唔係用攪拌機呀?
我都是用攪拌機攪黃豆,用樓上隻袋煲豆漿,冬天會一星期整一次,豆渣蒸肉餅,溝鯪魚肉,滾湯,整曲奇!




侯爵府

積分: 20879


31#
發表於 12-10-19 08:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+TPMummy+於+12-10-18+發表咁

原帖由 fannymk 於 12-10-19 發表
我都是用攪拌機攪黃豆,用樓上隻袋煲豆漿,冬天會一星期整一次,豆渣蒸肉餅,溝鯪魚肉,滾湯,整曲奇!



...
我上次用攪拌機整豆漿,跟呢個食譜,但豆打完出來變成一pat pat,放入隔渣布袋中,好辛苦先鍊到少少豆漿水出來,重要濾唔清,好多渣,我只好煲完再畢返面的水來飲,得小半碗咋,但咁搞左我成個幾鐘,激死左。係咪我用攪拌機打得d豆太爛,所以難濾呢?係咪都係買返個豆漿機好些?
1350604910506.jpg


禁止訪問

積分: 491


32#
發表於 12-10-19 09:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1229


33#
發表於 12-10-19 17:06 |只看該作者

回覆:豆漿機

我見再到威馬$699.而億世通都係$699




侯爵府

積分: 20776


34#
發表於 12-10-19 17:12 |只看該作者

引用:回覆+TPMummy+的帖子 吾該晒!!!!!!但係我

原帖由 kilomama 於 12-10-19 發表
回覆 TPMummy 的帖子

吾該晒!!!!!!但係我想問係咪同煲湯袋一樣??定係再隔得乾淨d? ...
豆漿袋比魚袋再密d架,會濾得再滑d。




侯爵府

積分: 20776


35#
發表於 12-10-19 17:16 |只看該作者

引用:我見再到威馬$699.而億世通都係$699 +

原帖由 Yvonne1127 於 12-10-19 發表
我見再到威馬$699.而億世通都係$699
但我既經驗係覺得豆漿機個豆隔比較細,我又鍾意整濃d(濕豆:水= 1:2),所以每機整得好少,要分幾次先搞掂。




禁止訪問

積分: 491


36#
發表於 12-10-19 18:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12427


37#
發表於 12-10-20 00:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fannymk+於+12-10-19+發表我

原帖由 oasis-baby 於 12-10-19 發表
我上次用攪拌機整豆漿,跟呢個食譜,但豆打完出來變成一pat pat,放入隔渣布袋中,好辛苦先鍊到少少豆漿水 ...
磨完豆後要入豆漿袋,再加水才煲,煲好後抽起豆渣(如此豆渣才多用途),才熄火才加白砂糖!
但水份量好難預,通常500G黃豆加2L水,同一大片薑,冬天早上加隻蛋, 做早餐




侯爵府

積分: 20879


38#
發表於 12-10-20 08:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+oasis-baby+於+12-10-19+發表

原帖由 fannymk 於 12-10-20 發表
磨完豆後要入豆漿袋,再加水才煲,煲好後抽起豆渣(如此豆渣才多用途),才熄火才加白砂糖!
但水份量好難 ...
咁請問浸豆的水是否不要加入攪拌機,攪好浸過的豆後,入豆漿袋,才用浸豆水煲返滾佢?通常攪豆是否不用太爛,如約二分鐘攪拌巳足夠?


子爵府

積分: 12427


39#
發表於 12-10-20 12:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fannymk+於+12-10-20+發表磨

原帖由 oasis-baby 於 12-10-20 發表
咁請問浸豆的水是否不要加入攪拌機,攪好浸過的豆後,入豆漿袋,才用浸豆水煲返滾佢?通常攪豆是否不用太爛 ...
浸豆水我無用番,反而磨豆磨幼細些,只是三十秒左右!因為我部攪拌機是專磨豆!




侯爵府

積分: 20879


40#
發表於 12-10-20 13:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+oasis-baby+於+12-10-20+發表

原帖由 fannymk 於 12-10-20 發表
浸豆水我無用番,反而磨豆磨幼細些,只是三十秒左右!因為我部攪拌機是專磨豆!



...
明白,多謝你呀! 我個攪拌機都有磨粉個件工具,等我試下先


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo