2013年媽媽會

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1778


21#
發表於 12-10-15 10:08 |只看該作者
wytsui911 發表於 12-10-15 01:23
Me too!

咁其實我地要唔要搵d講座聽下or俾錢上下堂呢??


子爵府

積分: 13931


22#
發表於 12-10-15 10:28 |只看該作者
我無想過要呀.........因為我有人幫手.......我家有一方有難,百方支援........全家人已經分別攡大假教我同陪我。
魚魚媽


複式洋房

積分: 177


23#
發表於 12-10-15 10:56 |只看該作者

回覆:Smilekiki 的帖子

我地會參加醫院的產前講座,因為想清楚多d所以都係要交下學費




男爵府

積分: 6584


24#
發表於 12-10-15 11:26 |只看該作者
我無去過


大宅

積分: 1778


25#
發表於 12-10-15 11:28 |只看該作者
samwai999 發表於 12-10-15 10:56
我地會參加醫院的產前講座,因為想清楚多d所以都係要交下學費

你去左邊度參加呀???上左堂未呀>?>?
可唔可以俾d資料我呀???因為我真係咩都唔識 =.=
唔該哂~


大宅

積分: 1778


26#
發表於 12-10-15 11:30 |只看該作者
maggie_kaki 發表於 12-10-15 10:28
我無想過要呀.........因為我有人幫手.......我家有一方有難,百方支援........全家人已經分別攡大假教我同 ...

good, 你屋企人好好呀...
我得自己同c6咋....
所以想上下堂學下...


複式洋房

積分: 177


27#
發表於 12-10-15 11:31 |只看該作者

回覆:Smilekiki 的帖子

會去仁安,十一月頭開始上堂,你打去問下有無位啦!




公爵府

積分: 25689


28#
發表於 12-10-15 13:22 |只看該作者

回覆:有無mama好似我咁, 一次講座都未去過架=.=

其實樓主可以去醫院講座,至于俾錢個啲就睇你自己有無需要啦




大宅

積分: 2129


29#
發表於 12-10-15 13:48 |只看該作者

引用:Quote:trinpoon+發表於+12-10-14+23:39+我

原帖由 Smilekiki 於 12-10-15 發表
咁其實我地要唔要搵d講座聽下or俾錢上下堂呢??
我有好多屋企人幫手,而且自己係護士




別墅

積分: 663


30#
發表於 12-10-15 14:07 |只看該作者

回覆:samwai999 的帖子

me too!


大宅

積分: 1778


31#
發表於 12-10-15 14:17 |只看該作者
samwai999 發表於 12-10-15 11:31
會去仁安,十一月頭開始上堂,你打去問下有無位啦!

有幾堂架??同埋大約幾錢???
係for mama定係俾埋papa一齊去上架???
唔該哂你呀~


大宅

積分: 1778


32#
發表於 12-10-15 14:25 |只看該作者
trinpoon 發表於 12-10-15 13:48
我有好多屋企人幫手,而且自己係護士
嘩...好好呀...好羡慕...
我無人幫所以要靠自己~


複式洋房

積分: 497


33#
發表於 12-10-15 14:27 |只看該作者
我都係....咩都無去過~


複式洋房

積分: 177


34#
發表於 12-10-15 14:33 |只看該作者

回覆:Smilekiki 的帖子

26083180

http://www.unionwomancare.org/pdf/pdf002.pdf

But seems all full...




大宅

積分: 2166


35#
發表於 12-10-15 14:45 |只看該作者

回覆:Smilekiki 的帖子

你邊間醫院生呀?你間醫院應該有d免費講座俾你的,同埋健康院都會有定期母乳講座!


大宅

積分: 1778


36#
發表於 12-10-15 14:56 |只看該作者
samwai999 發表於 12-10-15 14:33
26083180

http://www.unionwomancare.org/pdf/pdf002.pdf

Thank you very much, mama~


子爵府

積分: 13931


37#
發表於 12-10-15 14:58 |只看該作者

引用:Quote:maggie_kaki+發表於+12-10-15+10:28+

原帖由 Smilekiki 於 12-10-15 發表
good, 你屋企人好好呀...
我得自己同c6咋....
所以想上下堂學下...
係呀分5個家庭,每人一個星期假,所以我有個幾月有人陪,再加埋新年假,我都坐完月了

魚魚媽


男爵府

積分: 7353


38#
發表於 12-10-15 16:43 |只看該作者

引用:如題

原帖由 Smilekiki 於 12-10-14 發表
如題
我都無


大宅

積分: 1331


39#
發表於 12-10-15 17:24 |只看該作者

回覆:有無mama好似我咁, 一次講座都未去過架=.=

加埋我呀,唔該!


大宅

積分: 1778


40#
發表於 12-10-15 17:59 |只看該作者
evacha 發表於 12-10-15 17:24
加埋我呀,唔該!

咁你會唔會搵d堂上下呀??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo