懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1151


21#
發表於 06-5-2 15:57 |只看該作者

Re: 明珠台-懷胎十月

上星期果個係另一個單原黎架, "懷胎十月"係分兩集, 今晚播第一集


男爵府

積分: 5538


22#
發表於 06-5-3 00:18 |只看該作者

Re: 明珠台-懷胎十月

哦 乜有分兩個單元 不過我都冇睇= ="我係等到今個星期一至知 真可惜 ~我今晚睇完嚕 好正啊 好詳細tim...講到bb係肚裡成長第18週 唯有再等下星期二囉~
]http://www.baby-kingdom.com/static/image/smiley/comcom/30.gif[/img]


大宅

積分: 1151


23#
發表於 06-5-9 09:59 |只看該作者

Re: 明珠台-懷胎十月

今晚記得睇第二集


侯爵府

積分: 22842


24#
發表於 06-5-9 10:35 |只看該作者

Re: 明珠台-懷胎十月

上一集miss


大宅

積分: 3317


25#
發表於 06-5-9 23:15 |只看該作者

Re: 明珠台-懷胎十月

有無人可以send比我呀, 我部機錄唔到呀! :-( :-( :-(


大宅

積分: 3269

牛年勳章 好媽媽勳章


26#
發表於 06-5-9 23:22 |只看該作者

Re: 明珠台-懷胎十月

Me too!

My email:
[email protected]

tks a lot! :lol:


別墅

積分: 656


27#
發表於 06-5-10 00:44 |只看該作者

Re: 明珠台-懷胎十月

我 set 唔到錄影機, 所以睇唔到呀....


大宅

積分: 2817


28#
發表於 06-5-10 01:12 |只看該作者

Re: 明珠台-懷胎十月

如果有可唔可以send埋比我呀,我都miss左,好想睇呀>.<

[email protected] <-e mail
thx!


子爵府

積分: 12075


29#
發表於 06-5-10 06:50 |只看該作者

Re: 明珠台-懷胎十月

有無人好似上次咁放條 link 出來呀 ?


複式洋房

積分: 150


30#
發表於 06-5-10 22:35 |只看該作者

Re: 明珠台-懷胎十月

我個朋友今日同我講先知, 咁精彩o既節目都錯過咗, 唉...

可唔可以send埋比我呀. thx

my email [email protected]

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo