自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


公爵府

積分: 27141


21#
發表於 12-10-15 10:50 |只看該作者

引用:平時既我...一帶左仔返學.就會拎HEADPHONE

原帖由 家家公主 於 12-10-15 發表
平時既我...一帶左仔返學.就會拎HEADPHONE出黎聽歌..
之後就一條友去食早餐..行下..買送咁...
我唔中意同果 ...
唔洗驚有我陪你我小孩一入門口我就即聽歌,好過聽d8po講是非



點評

家家公主    發表於 12-10-15 10:56


大宅

積分: 1984


22#
發表於 12-10-15 11:01 |只看該作者

回覆:有D怪~

自己唔鍾意是非好自然唔會埋。我都好怕



點評

家家公主    發表於 12-10-15 11:10


大宅

積分: 2970


23#
發表於 12-10-15 11:02 |只看該作者
支持你

點評

家家公主    發表於 12-10-15 11:10


子爵府

積分: 10265

好媽媽勳章


24#
發表於 12-10-15 11:04 |只看該作者

回覆:有D怪~

我同你一樣!!

點評

家家公主    發表於 12-10-15 11:10


伯爵府

積分: 15295

畀面勳章


25#
發表於 12-10-15 11:04 |只看該作者
其實我都唔鐘意同其它家長傾計,但我都有同佢地傾,因為有時想知多些學校的事,有時老師及學校都可能會出問題,咁就要靠其它家長團結去了解問題.


男爵府

積分: 9070


26#
發表於 12-10-15 11:04 |只看該作者

回覆:有D怪~

我成日以為自己唔埋家長堆係好怪,係獨家邨,原來都有jm



點評

家家公主    發表於 12-10-15 11:10


男爵府

積分: 9070


27#
發表於 12-10-15 11:06 |只看該作者

回覆:有D怪~

我成日都以為自己唔埋家長堆係好怪,原來都有jm同我一樣架




侯爵府

積分: 23979


28#
發表於 12-10-15 11:20 |只看該作者

回覆:有D怪~

我都係咁




男爵府

積分: 8754


29#
發表於 12-10-15 11:30 |只看該作者
聽歌有咩問題 :;pppp: 我日日都係咁

點評

家家公主  我都係咁問佢有咩問題..佢話無問題..只係怪...  發表於 12-10-15 11:37
love can be a delight, a dilemma, a disease or a disaster.
the proper basis for a marriage is a mutual misunderstanding.


男爵府

積分: 8754


30#
發表於 12-10-15 11:40 |只看該作者
回覆 krauterweiblein 的帖子

冇計啦~~~HONG KONG STYLE 強國人唔會明
love can be a delight, a dilemma, a disease or a disaster.
the proper basis for a marriage is a mutual misunderstanding.


子爵府

積分: 13041

畀面勳章


31#
發表於 12-10-15 11:48 |只看該作者

回覆:有D怪~

雖然咁答好串
但佢一行埋尼就話人怪似乎都唔多禮貌



點評

家家公主    發表於 12-10-15 11:49


男爵府

積分: 8945


32#
發表於 12-10-15 11:50 |只看該作者

引用:平時既我...一帶左仔返學.就會拎HEADPHONE

原帖由 家家公主 於 12-10-15 發表
平時既我...一帶左仔返學.就會拎HEADPHONE出黎聽歌..
之後就一條友去食早餐..行下..買送咁...
我唔中意同果 ...
嘩!我呢方面簡直同你一模一樣呀我平時鐘意自己多啲,唔想講埋啲八掛無聊野,例如我老公、我個仔、我6299呢啲,或者有心晒自己有幾有錢有幾威果啲,好鬼悶!Maybe我仔要反學時候,我都變成你一樣不過你最尾咁話佢地唔驚又多個話題呀?!開家長會又要面對佢地班是非精




翡翠宮

積分: 84456

畀面勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 12-10-15 11:53 |只看該作者
回覆 Little☆Tiger 的帖子

理得佢...因為佢問得唔禮貌我先串佢...
而家同佢地無野傾..都聽埋大把是非...
仲要係晌已轉校既媽咪黎講我知...你話死未..
若問今世所遇, 皆是前世的緣。 今生寬以待人, 來世皆是善緣。


男爵府

積分: 8945


34#
發表於 12-10-15 12:36 |只看該作者

引用:回覆+Little☆Tiger+的帖子 理得佢...因為

原帖由 家家公主 於 12-10-15 發表
回覆 Little☆Tiger 的帖子

理得佢...因為佢問得唔禮貌我先串佢...
從已轉校媽咪聽反黎,班人應該太無聊,食飽飯無c柯,傾到無野好傾喇



點評

家家公主    發表於 12-10-15 12:54


男爵府

積分: 9294

2018復活節勳章


35#
發表於 12-10-15 12:47 |只看該作者
雖然我未做媽咪,但我都唔想同d八婆一齊羅!


子爵府

積分: 13861


36#
發表於 12-10-15 13:30 |只看該作者

回覆:有D怪~

我都係,好煩,我鍾意做獨家村!




男爵府

積分: 7122


37#
發表於 12-10-15 13:48 |只看該作者
我都係咁喎, 圍埋一齊邊有好o野講, 咪係又响度講呢個先生點, o個個先生點, 一係就响度哂, 如果你有講o既o野同佢地唔同咀形, 分分鐘你就成為明天話題的主角. 所以好怕响大x活, 大x家等見到o的c9坐哂o的枱响到高談闊論, 講來講去都係講個老公點, 個仔女點, 個世界發生甚麼事也none of their business. 我個人覺得好白痴!

點評

家家公主    發表於 12-10-15 16:11


男爵府

積分: 9324


38#
發表於 12-10-15 13:49 |只看該作者

引用:平時既我...一帶左仔返學.就會拎HEADPHONE

原帖由 家家公主 於 12-10-15 發表
平時既我...一帶左仔返學.就會拎HEADPHONE出黎聽歌..
之後就一條友去食早餐..行下..買送咁...
我唔中意同果 ...
撐你!



點評

家家公主    發表於 12-10-15 16:11


伯爵府

積分: 18754

畀面勳章


39#
發表於 12-10-15 13:55 |只看該作者
一直都唔會同其他家長打交道...
say hi & bye...間唔中出席活動時咪供一兩句咁囉...

點評

家家公主    發表於 12-10-15 16:11


禁止訪問

積分: 30876


40#
發表於 12-10-15 13:58 |只看該作者

引用:人地可能只系想問下你,唔使咁串人,好無禮貌

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo