懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   6


伯爵府

積分: 18474


21#
發表於 12-10-16 14:01 |只看該作者

回覆:生果日報: 孕婦仰卧增死胎風險

之前打側身根本瞓唔到


公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 12-10-16 14:06 |只看該作者
KAKAMAMAKAKA 發表於 12-10-16 12:56
但之前聽過話孕婦最好右側瞓, 因左側瞓會壓住心臟同唔知咩野, 右側瞓係最好咖, 好過平瞓添. ...
下? 我反而睇書話唔好右側訓.. 因為研究指懷孕期間子宮係唔知點解會傾向右邊.. 到個胎越大.. 右側訓就會加劇子宮右側既情況.. 所以最好左側訓wor


大宅

積分: 1630


23#
發表於 12-10-16 14:09 |只看該作者
我成日都好刻意去左側訓...但係訓著左就會變番仰睡...
如果訓唔著時,仰睡先快D入睡...
再係咁諗諗下..連訓覺都好似好辛苦咁...
左側訓得耐又左背痛....因為本身已經左肩胛勞損晒....五十肩咁...成日痛...
真係訓都訓得唔安落.....俾呢個報告攪到唔敢再仰睡...今晚要攪枕頭頂住唔好由左側訓番平先得啦...

~.~"''''


伯爵府

積分: 19020

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 12-10-16 14:11 |只看該作者

回覆:生果日報: 孕婦仰卧增死胎風險

我習慣右側,但實際其實成晚不停左右咁轉身瞓




追追逐逐  分手再失戀   
                                 
                                 只為尋你    伴我一生


男爵府

積分: 6617

好媽媽勳章


25#
發表於 12-10-16 14:13 |只看該作者

引用:唉,+乜都唔得,+我想伏臥添呀,+以家冇得伏臥

原帖由 noella 於 12-10-16 發表
唉, 乜都唔得, 我想伏臥添呀, 以家冇得伏臥我覺得條腰好唔舒服, 冇得拉下...我想挖個洞放自己個肚落去訓... ...
你原來都有左bb,恭喜你呀。你幾時生?


大宅

積分: 1725


26#
發表於 12-10-16 14:14 |只看該作者

引用:唉,+乜都唔得,+我想伏臥添呀,+以家冇得伏臥

原帖由 noella 於 12-10-16 發表
唉, 乜都唔得, 我想伏臥添呀, 以家冇得伏臥我覺得條腰好唔舒服, 冇得拉下...我想挖個洞放自己個肚落去訓... ...
哈哈哈!好!




大宅

積分: 2247


27#
發表於 12-10-16 14:16 |只看該作者

回覆:生果日報: 孕婦仰卧增死胎風險

下…我通常都右側訓喎!!因為左側訓得唔好! 我本人覺得最緊要訓得好, 又邊需要介意點樣訓呀!!!!


禁止訪問

積分: 24651


28#
發表於 12-10-16 14:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7008

畀面勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 12-10-16 14:28 |只看該作者
左側隻手唔夠力訓....右側就舒服好多睇黎都係要左側訓


大宅

積分: 1361


30#
發表於 12-10-16 14:31 |只看該作者
me too, 瞓到左邊身同個pat痛


公爵府

積分: 26525


31#
發表於 12-10-16 14:35 |只看該作者

回覆:生果日報: 孕婦仰卧增死胎風險

我一定要右側先訓到呀




別墅

積分: 651


32#
發表於 12-10-16 14:36 |只看該作者

回覆:生果日報: 孕婦仰卧增死胎風險

瞓著咗都唔知自己係點瞓


子爵府

積分: 11042

BK Milk勳章


33#
發表於 12-10-16 14:43 |只看該作者
回覆 fishybaby 的帖子

我都睇過一本孕婦書,叫人向左側訓較好.

我自己左// 3樣都會有..


伯爵府

積分: 18941


34#
發表於 12-10-16 14:51 |只看該作者
回覆 Jojo1023 的帖子

我都係喎, 仲要有時想轉左瞓就發惡夢添.


伯爵府

積分: 18941


35#
發表於 12-10-16 14:52 |只看該作者
左側瞓嘅意思係面向左邊??


伯爵府

積分: 16920


36#
發表於 12-10-16 14:57 |只看該作者

引用:澳洲一項五年研究發現,孕婦睡眠姿勢與胎兒

原帖由 fishybaby 於 12-10-16 發表
澳洲一項五年研究發現,孕婦睡眠姿勢與胎兒健康息息相關。悉尼艾爾弗雷德王子醫院的研究小組,了解當地八家 ...
仰臥好難訓播,勁唔舒服,呼吸都辛苦,我呢家一晚轉來轉去,轉左一陣轉右


大宅

積分: 2605


37#
發表於 12-10-16 14:58 |只看該作者

引用:大家會唔會一左側瞓,阿B就踼唔停,+但右側瞓

原帖由 EY-Baby 於 12-10-16 發表
大家會唔會一左側瞓,阿B就踼唔停, 但右側瞓就冇事~~
Me too.




大宅

積分: 1718


38#
發表於 12-10-16 15:18 |只看該作者

回覆:生果日報: 孕婦仰卧增死胎風險

其實之前問過醫生,佢都有話左側訓最好,我好反訓架,為左要左側訓,我用左第日bb出世,用黎夾住佢訓,防轉身果舊野黎頂住自己,所以比c6話我放咁多野係床,有攬的,有夾係腳中間的,有墊高腳的,有防轉身的。:;pppp:




男爵府

積分: 9634


39#
發表於 12-10-16 15:18 |只看該作者
其實要幾多週開始要左側訓呢?我反而成日想側訓,但又驚雙腳會夾親呀b


大宅

積分: 4656


40#
發表於 12-10-16 15:23 |只看該作者
回覆 EY-Baby 的帖子

我都係咁...

我老公訓我左邊, 我會攬住老公訓, 但阿b就不停郁, 咁無辦法, 轉右邊啦, 阿b郁幾下之後就定咗喇, 我同我老公講"阿b妒忌我同你一齊訓"

但呢排我本身向右訓, 訓醒就已經係仰臥... 我都驚有問題

醫生話阿b而家個背脊喺右邊, 咁係唔係因為我左訓的話, 阿b唔舒服呢?? 其實關唔關事呢??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo