烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   10


伯爵府

積分: 17103


21#
發表於 12-10-24 21:14 |只看該作者
本帖最後由 lanfong26 於 12-10-24 21:16 編輯
lambing 發表於 12-10-24 19:20
豆渣包食完痾POO好順

係咩咁正....


公爵府

積分: 28238


22#
發表於 12-10-26 18:21 |只看該作者
carol49 發表於 12-10-21 19:06
溝麵粉煎餅食.

面粉=鷹粟粉嗎?加面粉茖渣到,定渣加茖粉到,要加水嗎?比例大約幾多,1:1?


大宅

積分: 1966


23#
發表於 12-10-26 18:30 |只看該作者
加普通面粉即可,豆渣本就比較濕不用加水,但我會少許芝麻(比較香)。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo