自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


公爵府

積分: 28793

畀面勳章


21#
發表於 12-10-17 12:52 |只看該作者

引用:你有冇睇醫生?你講生果d部位似真菌感染多d +

原帖由 PinPin 於 12-10-17 發表
你有冇睇醫生?你講生果d部位似真菌感染多d
有睇過1個普通家庭醫生,1個皮膚科醫生,醫生話係濕疹~ 有冇醫生介紹呀




伯爵府

積分: 17529

BK Milk勳章


22#
發表於 12-10-17 13:12 |只看該作者

回覆:有冇人用過「濕疹清」

我個仔都有,呢一個月試左新野搽,(都唔平),雖然見佢都仲想r ,不過好左好多。。我覺得濕疹真係好煩


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo