烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   72


珍珠宮

積分: 32751


21#
發表於 12-10-19 22:52 |只看該作者
不用入雪櫃, 放在室溫便可以.
任何煲都得, 只要有蓋, 放得入個焗爐就可以. 我用個煲是20CM.
之後試過一次用過24CM, 個包仲大D, 靚D.
焗爐230度
之後發多2個鐘, 如果就咁放, 個粉團會乾, 所以在粉團上放張毛巾蓋住, 以防止粉團乾. 可能我上面表達得不是太好, 唔好意思.


珍珠宮

積分: 32751


22#
發表於 12-10-19 23:02 |只看該作者
最後10分鐘是開蓋來焗.今日用個大D的煲來焗, 個包自己爆開, 仲正!




大宅

積分: 1934


23#
發表於 12-10-19 23:15 |只看該作者
放左1x個鐘之後攞出黎, 會好痴手咁, 係膠袋攞出黎會唔會好lei hei? 牛油紙係咪要沈好多面粉架? 我整過一次, 第一次發酵後攪到好lei hei, 否則呢個方法真係幾好...


翡翠宮

積分: 86783


24#
發表於 12-10-19 23:17 |只看該作者

回覆:5分鐘法式麵包





子爵府

積分: 10230


25#
發表於 12-10-19 23:29 |只看該作者
回覆 Yeelim 的帖子


珍珠宮

積分: 32751


26#
發表於 12-10-19 23:35 |只看該作者
Leamonleaf,
我是把粉團放在一個大碗內才用個膠袋包住, 發烤完14-16個小時後, 是會好痴手.
我是用刮板倒晒出來, 放在木板上(上面先灑D粉, 就唔痴), 用刮板對折. 唔好用手會好D. 之後等15分鐘, 我就將麵團倒落牛油紙上面.
牛油紙上不用灑太多粉, 灑一點就得. 因為焗完出來就唔痴.
我有一次唔記得左落粉在牛油紙上都OK.
我第一次做時, 遇到的問題跟你一樣, 覺得個粉團好濕. 但整多幾次, 個粉團都似無咁濕. 我懷疑自己第一次做時份量拿得不夠準. 計準D份量就好D.
仲有千其唔好自己改份量, 因為我試過改少少, 個包就發唔大.


寶石宮

積分: 336264

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 笑得好勳章


27#
發表於 12-10-19 23:36 |只看該作者
有些路啊,只能一個人走
我慢慢地、慢慢地瞭解到,所謂父女母子一場,只不過意味著,
你和他的緣分就是今生今世不斷地在目送他的背影漸行漸遠。


侯爵府

積分: 23987

好媽媽勳章


28#
發表於 12-10-20 06:23 |只看該作者

回覆:5分鐘法式麵包





[fly/imgIMG_4704 - 捷徑]


子爵府

積分: 10603


29#
發表於 12-10-20 08:03 |只看該作者


公爵府

積分: 25364


30#
發表於 12-10-20 08:46 |只看該作者

引用:我個煲唔夠大,+如果個煲大D,+焗出來個包可

原帖由 Yeelim 於 12-10-19 發表
我個煲唔夠大, 如果個煲大D, 焗出來個包可以仲大個D.
用oven baked dish 得唔得? or 有乜煲可代替。我家没有你那种煲。

Birth 15/3: W:4.2kg  L:52cm HC:37.5cm
Day 09: W:4.37kg  L:55.5cm HC:37cm
Day 46: W:7kg L:62m HC40.5cm
Day 82: W:~9.2kg L:~66cm
Day 112: W:~10.4kg


大宅

積分: 1934


31#
發表於 12-10-20 09:01 |只看該作者
回覆 Yeelim 的帖子

唔該哂, 好清楚! 我都有個圖1的砂煲, 咁係咪390g呢個份量岩呢個砂煲size? 如果減到300g粉, 水量相對減少? 因為冇大d既煲呀.. 其實我係用光波爐黎焗的...


珍珠宮

積分: 32751


32#
發表於 12-10-21 01:59 |只看該作者
要減份量的話, 我就不懂了.
其實用什麼煲都可以, 唔一定要用砂鍋, 只要有蓋的就可以. 我見過有人用康寧煲, 又有人用LE CRUSET 都得.
至於放在個BAKE DISH上焗我未試過, 我估可能做出來個包會乾, 同埋未必做到法包的效果, 除非你個OVEN 是可以蒸噴氣那種, 都可以試下.


男爵府

積分: 6354


33#
發表於 12-10-22 09:12 |只看該作者

回覆 回覆:Yeelim的帖子






男爵府

積分: 9252


34#
發表於 12-10-22 11:16 |只看該作者
Yeelim 發表於 12-10-19 00:40
高根粉 390G
YEAST 1 TSP
SALT 1TSP

請問放室溫14-16小時, 個包會唔會好重酒味?


男爵府

積分: 9768


35#
發表於 12-10-22 12:44 |只看該作者
good
Simple is the best.


大宅

積分: 1934


36#
發表於 12-10-23 18:09 |只看該作者
回覆 Yeelim 的帖子

我整左一次, 都成功 個面包好正..但係個底痴住張牛油紙...係咪焗得唔夠耐? 下次焗耐少少先...


珍珠宮

積分: 32751


37#
發表於 12-10-24 17:18 |只看該作者
lemonleaf 發表於 12-10-23 18:09
回覆 Yeelim 的帖子

我整左一次, 都成功 個面包好正..但係個底痴住張牛油紙...係咪焗得唔夠耐? ...
有無相睇? 你是否放在中間入爐焗? 熟左應該唔會痴住張牛油紙. 你可以試下加少少麵粉上牛油紙.

點評

lemonleaf  冇影相, 我諗係唔夠熟...下次焗耐d...  發表於 12-10-25 08:51


複式洋房

積分: 456


38#
發表於 12-10-24 19:52 |只看該作者


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


39#
發表於 12-10-24 21:39 |只看該作者


這是no knead bread 和五分鐘包的混合做法。
我第一個麵包就是no knead bread,包保成功無失敗,好唔好食就見仁見智。
用個煲加上蓋是要其密氣,保持濕潤,令麵團在10分鐘內儘量膨脹,樓主應該在包面戒個十字或什麽圖案都可以,主要讓它膨脹,會有漂亮的爆口架

五分鐘包一直無試過,有機會真系要試下先得。
http://m.youtube.com/#/watch?feature=related&v=vcG4PpG1LcQ



伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


40#
發表於 12-10-24 21:44 |只看該作者
其實麵團可以直接放入預熱的煲裡,唔需要墊牛油紙架,熟左唔會痴架,反而墊左牛油紙仲痴住個包,仲麻煩。

點評

lemonleaf  咁可能係我焗得唔夠耐...next time焗耐d...  發表於 12-10-25 08:52

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo