烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   28


公爵府

積分: 27116

好媽媽勳章


21#
發表於 12-10-26 08:05 |只看該作者

回覆:boss168 的帖子

係難唧D,下次落少一茶匙粉,又或者等佢溶少少才唧,我用膠袋成日唧爆袋




公爵府

積分: 27116

好媽媽勳章


22#
發表於 12-10-26 08:08 |只看該作者

回覆:好想做唧花cookie:

下次試cup 模,唔手軟又令
myphoto.jpg




大宅

積分: 1087


23#
發表於 12-10-26 09:30 |只看該作者

引用:下次試cup+模,唔手軟又令+ +

原帖由 phoebepanpan 於 12-10-26 發表
下次試cup 模,唔手軟又令
嘩!真喺要多d請教你,見到都like爆,你D模喺邊樹買




公爵府

積分: 27116

好媽媽勳章


24#
發表於 12-10-26 09:35 |只看該作者

回覆:boss168 的帖子

淘寶





大宅

積分: 1087


25#
發表於 12-10-26 10:05 |只看該作者

引用:淘寶 +

原帖由 phoebepanpan 於 12-10-26 發表
淘寶





大宅

積分: 1828

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 BK Milk勳章


26#
發表於 12-10-26 20:38 |只看該作者

引用:下次試cup+模,唔手軟又令+ +

原帖由 phoebepanpan 於 12-10-26 發表
下次試cup 模,唔手軟又令
請問如cup模,食譜又如何?
真係好令呀!


公爵府

積分: 27116

好媽媽勳章


27#
發表於 12-10-26 21:52 |只看該作者

回覆:gowu 的帖子

糖50-100g (我用少D糖),牛油100g, 低粉200g.
先打牛油,牛油打耐D,曲奇趣D。
加糖再打,加一隻蛋,我另加少少雲尼那香油,打云,慢慢加粉,攪到一pat 野,用保鮮紙包好入雪櫃,雪30mins 以上。
取出用棒壓平就可cup 模,不要壓太薄0.3cm 差不加。
cup 完可入已預熱的焗爐,焗10-15mins 150-180度左右。
但如你cup 左好耐,最好再雪下先拎去焗

cup 模時記得外圈大力cup ,輕力印中間公仔,如太大力D粉就印晒上模上




公爵府

積分: 27116

好媽媽勳章


28#
發表於 12-10-26 22:29 |只看該作者
回覆 kidicksonki 的帖子

搵到個VIDEO 教你打牛油
http://www.youtube.com/watch?v=gO3dc6c4ZpE


大宅

積分: 2655


29#
發表於 12-10-27 16:35 |只看該作者
phoebepanpan 發表於 12-10-26 22:29
回覆 kidicksonki 的帖子

搵到個VIDEO 教你打牛油

Thank you! It's nice!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo