烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   12


大宅

積分: 1966


21#
發表於 12-10-23 10:57 |只看該作者
不錯,改天也試試.


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


22#
發表於 12-10-23 11:00 |只看該作者
我同仔仔都唔鐘意干羅漢果,新鮮嘅就要試下。食羅漢果幾有益架。


珊瑚宮

積分: 107221


23#
發表於 12-10-23 11:34 |只看該作者
peckykoo 發表於 12-10-22 22:50
新鲜同乾罗漢果D味有咩5同?
边D有益D呢?

試下咪知囉!
玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107221


24#
發表於 12-10-23 11:35 |只看該作者
落羗無咁甜

淨煲甜好多

玩具萬歲!


水晶宮

積分: 72993

2024年龍年勳章


25#
發表於 12-10-23 18:53 |只看該作者
回覆 fitfish 的帖子

我都係跟個盒上的說明書 , 加左薑有少少薑味, 我就幾鐘意, 不過如果比小朋友飲, 可能佢地會飲得出薑味囉.
從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀


禁止訪問

積分: 1729


26#
發表於 12-10-23 19:50 |只看該作者

回覆:Rita 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11913


27#
發表於 12-10-23 23:19 |只看該作者

回覆:新鮮羅漢果, 原來好甜架 ~

但係我記得係某度睇到,話新鮮羅漢果有輕微毒性?




大宅

積分: 3130


28#
發表於 12-10-24 00:27 |只看該作者

回覆:新鮮羅漢果, 原來好甜架 ~

雪冰仲好飲呀!我一星期煲一次比我囡囡食,真係好過飲涼茶。




伯爵府

積分: 18961

畀面勳章


29#
發表於 12-10-24 01:56 |只看該作者

回覆:新鮮羅漢果, 原來好甜架 ~

新鮮好似話會比較涼



日本の平安を祈ります


大宅

積分: 3130


30#
發表於 12-10-24 04:23 |只看該作者

回覆:新鮮羅漢果, 原來好甜架 ~

哈哈哈...睇番自己寫ga嘢真係笑死我應該係話雪凍仲好飲呀!我一星期煲一次比囡囡飲,仲好過煲涼茶呀!




大宅

積分: 4807


31#
發表於 12-10-24 07:05 |只看該作者

引用:新鲜同乾罗漢果D味有咩5同? 边D有益D呢?

原帖由 peckykoo 於 12-10-22 發表
新鲜同乾罗漢果D味有咩5同?
边D有益D呢?
之前雜誌
myphoto.jpg




禁止訪問

積分: 9096


32#
發表於 12-10-24 07:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16403


33#
發表於 12-10-24 09:19 |只看該作者
回覆 harunai 的帖子

新鮮既羅漢果係點樣呢?



有無相呢?



5知道元朗區邊樹有得買呢?


大宅

積分: 4807


34#
發表於 12-10-24 09:26 |只看該作者

引用:回覆+harunai+的帖子 新鮮既羅漢果係點樣

原帖由 peckykoo 於 12-10-24 發表
回覆 harunai 的帖子

新鮮既羅漢果係點樣呢?

myphoto.jpg




大宅

積分: 4807


35#
發表於 12-10-24 09:27 |只看該作者

引用:回覆+harunai+的帖子 新鮮既羅漢果係點樣

原帖由 peckykoo 於 12-10-24 發表
回覆 harunai 的帖子

新鮮既羅漢果係點樣呢?
之前向美食展買
myphoto.jpg




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


36#
發表於 12-10-24 09:43 |只看該作者
rainstarwater 發表於 12-10-21 16:31
邊度有得買?
而家好多果檔都有得賣


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


37#
發表於 12-10-24 09:43 |只看該作者
本帖最後由 tp168 於 12-10-24 09:44 編輯
Rita 發表於 12-10-21 12:45
朋友介紹我用新鮮羅漢果煲水, 只係加幾片生薑, 煲15-20分鐘 , 剛剛試味, 好甜 ~
...

我都係鍾意飲乾品多D !


珊瑚宮

積分: 107221


38#
發表於 12-10-24 12:27 |只看該作者
鮮羅漢果水清甜D,味道無咁怪.

我第一次煲,羗都無落,試真佢的味.

寒底人仕..........唔好飲
玩具萬歲!


翡翠宮

積分: 86438


39#
發表於 12-10-24 14:50 |只看該作者


複式洋房

積分: 381


40#
發表於 12-10-24 16:27 |只看該作者

回覆:新鮮羅漢果, 原來好甜架 ~

:D




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo