烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   2


別墅

積分: 871


21#
發表於 12-10-22 18:40 |只看該作者

引用:+好正!我好鍾意食蝦,但唔識整!請問點整g

原帖由 RingoNate 於 12-10-22 發表
好正!
我好鍾意食蝦,但唔識整!
請問點整ga? 用邊隻茄汁好?
我買好大隻個D蝦,頭尾一開二,放蒜容落去煎到半熟,之後放茄汁炒(咩茄汁都得)根住要放D糖,如果唔係會太酸嫁!




琥珀宮

積分: 150437

畀面勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 12-10-22 20:31 |只看該作者

回覆:茄汁蝦。。。



我相信,真正在乎我的人,是不會被別人搶走的。無論是友情,還是愛情。

當你長大,你慢慢學會幾件事情:有些人不必理會,無論他說什麼,
做什麼,多麼幼稚,又多麼討厭,真的不需要在乎。

有些人永遠成不了你的敵人,不必抬舉他,這種人太看得起自己了,以為拼命攻擊你,
傷害你,就能夠被你所恨。


珍珠宮

積分: 39267


23#
發表於 12-10-22 20:32 |只看該作者

回覆:茄汁蝦。。。




複式洋房

積分: 217


24#
發表於 12-10-22 21:56 |只看該作者
Thanks for sharing!


伯爵府

積分: 15600


25#
發表於 12-10-22 23:54 |只看該作者

回覆:茄汁蝦。。。





小魔怪瞓著咗我先至有私人時間-_-#


珍珠宮

積分: 41288


26#
發表於 12-10-23 04:25 |只看該作者

回覆:茄汁蝦。。。

點解你唔食?



近來瘋狂用衣車 梳化套 咕臣 床單 枕袋 被袋 背包都做過   


子爵府

積分: 14644

好媽媽勳章 醒目開學勳章


27#
發表於 12-10-23 14:24 |只看該作者

回覆:茄汁蝦。。。






伯爵府

積分: 16348

春季勳章


28#
發表於 12-10-23 19:02 |只看該作者
點整 ?!


別墅

積分: 871


29#
發表於 12-10-23 22:30 |只看該作者

引用:點解你唔食? +

原帖由 mvshop8888 於 12-10-23 發表
點解你唔食?
有左BB屋企人唔俾食。。。


翡翠宮

積分: 80423

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 12-10-23 23:12 |只看該作者


複式洋房

積分: 456


31#
發表於 12-10-24 01:08 |只看該作者


伯爵府

積分: 18906


32#
發表於 12-10-24 01:25 |只看該作者

回覆:茄汁蝦。。。





NG


珍珠宮

積分: 41288


33#
發表於 12-10-24 07:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mvshop8888+於+12-10-23+發表

原帖由 Babyman923 於 12-10-23 發表
有左BB屋企人唔俾食。。。
真的要戒口 當年我止住後生百無禁忌 除了蛇乜都食 近年濕疹煩死我



近來瘋狂用衣車 梳化套 咕臣 床單 枕袋 被袋 背包都做過   


別墅

積分: 871


34#
發表於 12-10-25 01:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Babyman923+於+12-10-23+發表

原帖由 mvshop8888 於 12-10-24 發表
真的要戒口 當年我止住後生百無禁忌 除了蛇乜都食 近年濕疹煩死我
我自己本身好多野都唔食,所以唔洗戒口,話唔食得個D我都不嬲唔食




大宅

積分: 4028


35#
發表於 12-10-25 15:30 |只看該作者

回覆:Babyman923 的帖子




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo