自由報料

跳至

首頁

尾頁
   5


翡翠宮

積分: 96872

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 笑得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 炎夏勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


21#
發表於 12-10-22 13:20 |只看該作者

引用:Whirpool,我之前的用了幾年依然好夠凍

原帖由 joebaby 於 12-10-22 發表
Whirpool,我之前的用了幾年依然好夠凍
個個都話易壞咼




子爵府

積分: 10820

畀面勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 12-10-22 13:25 |只看該作者
惠而浦


男爵府

積分: 9382


23#
發表於 12-10-22 14:00 |只看該作者
可能唔好彩啦, 部惠而浦買左約4年, 由買後半年開始要維修, 試過壞燈; 試過湅到下層食物結冰; 試過突然停機瓜左; 整的次數多到唔記得, 但至少起碼4次


不過有樣好, 次次都肯派師傅來整, 其中太凍的問題, 始終解決唔到, 下層就算用報紙包好d菜, 都不能放多過1日, 會雪壞呢!!


大宅

積分: 4142

wyeth冷知識勳章


24#
發表於 12-10-22 15:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+TofuBB+於+12-10-22+發表啱啱

原帖由 a-mi 於 12-10-22 發表
邊部好?最慳電果部?黑色玻璃面?
係呀!不過我買嘅係白色面



珍珠宮

積分: 32225


25#
發表於 12-10-22 15:28 |只看該作者

回覆:請教雪櫃邊個牌子耐用

Hitachi




子爵府

積分: 12950


26#
發表於 12-10-22 19:12 |只看該作者

回覆:請教雪櫃邊個牌子耐用

Fisher , 用左差唔多廿年。。。個開門变左無chi 力,不過轉左第二邊開,仲用緊,因為而家買fisher 貴左好多, 而且搵唔番咁深既雪櫃。。可以成個大煲湯煲放入去!


珍珠宮

積分: 40714

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 12-10-22 19:20 |只看該作者
Goldstar 依家唔知仲有無呢個牌子, 已經 20 年, 未壞過, 仲勁凍.


禁止訪問

積分: 40942


28#
發表於 12-10-22 19:23 |只看該作者

回覆:請教雪櫃邊個牌子耐用

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 96872

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 笑得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 炎夏勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


29#
發表於 12-10-22 21:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+a-mi+於+12-10-22+發表邊部好

原帖由 TofuBB 於 12-10-22 發表
係呀!不過我買嘅係白色面
白色靚D好似黑色型D未落手丫




男爵府

積分: 6681

熱血勳章


30#
發表於 12-10-22 21:54 |只看該作者
toshibx


子爵府

積分: 12651


31#
發表於 12-10-22 21:56 |只看該作者
Hitachi


大宅

積分: 1901


32#
發表於 12-10-22 21:58 |只看該作者
jennifer168 發表於 12-10-22 19:12
Fisher , 用左差唔多廿年。。。個開門变左無chi 力,不過轉左第二邊開,仲用緊,因為而家買fisher 貴左好 ...

Good brand and large volumn


大宅

積分: 4142

wyeth冷知識勳章


33#
發表於 12-10-23 19:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+TofuBB+於+12-10-22+發表係呀

原帖由 a-mi 於 12-10-22 發表
白色靚D好似黑色型D未落手丫
其實係我家嘅風水問題用唔到克色,同埋白色起眼啲,所以選擇白色囉,用落越來越中意部西門子,如果你買的話上網買超抵,八千蚊有找!


侯爵府

積分: 23565


34#
發表於 12-10-23 22:50 |只看該作者
我想問下,我用HITACHI,下層食物有時結冰,有時未開都有倒汗水.係咪即係壞左呀?

點評

eycwong  但我部唔係日立  發表於 12-10-24 01:12
eycwong  我就係之前唔夠凍,而家就變冰,雪爆晒d野飲&蛋,忍唔住要換  發表於 12-10-24 01:11


侯爵府

積分: 20719


35#
發表於 12-10-23 23:36 |只看該作者

回覆:eycwong 的帖子

金章


大宅

積分: 4074


36#
發表於 12-10-23 23:58 |只看該作者
日立牌


珍珠宮

積分: 46527

2024年龍年勳章 畀面勳章


37#
發表於 12-10-24 01:23 |只看該作者
KAKAMAMAKAKA 發表於 12-10-21 23:56
我覺得係SHARP, 用左成十年, 唔單止無壞過, 仲KEEP到好勁, 勁到我想買過部新都唔捨得掉佢, ...



......SAME , 因為有D唔夠位, 想換左佢但唔捨得, 等佢壞左先....都等左幾年都未壞...仲KEEP到好涷, 用左13年啦....
Stay Hungry , stay foolish !!


翡翠宮

積分: 96872

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 笑得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 炎夏勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


38#
發表於 12-10-24 01:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+a-mi+於+12-10-22+發表白色靚

原帖由 TofuBB 於 12-10-23 發表
其實係我家嘅風水問題用唔到克色,同埋白色起眼啲,所以選擇白色囉,用落越來越中意部西門子,如果你買的話 ...
甘平?仲以為吉吉島已經好抵




翡翠宮

積分: 96872

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 笑得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 炎夏勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


39#
發表於 12-10-24 01:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+a-mi+於+12-10-22+發表白色靚

原帖由 TofuBB 於 12-10-23 發表
其實係我家嘅風水問題用唔到克色,同埋白色起眼啲,所以選擇白色囉,用落越來越中意部西門子,如果你買的話 ...





大宅

積分: 2108


40#
發表於 12-10-24 08:55 |只看該作者

回覆:請教雪櫃邊個牌子耐用?

Fisher用咗三年,咁大個仲比之前細雪櫃慳電,越用越like,貴買平用,又深又多坑比你自行調較玻璃格,d食物蔬果好保鮮,keep耐好多




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo