懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   4


複式洋房

積分: 112


21#
發表於 12-10-23 00:30 |只看該作者


男爵府

積分: 5730


22#
發表於 12-10-23 10:32 |只看該作者

回覆:六甲村定元氣媽咪U型枕好用d?

我決定左都係買六甲村喇




複式洋房

積分: 302


23#
發表於 12-10-23 11:31 |只看該作者

回覆:bb680 的帖子

一田,原價好似$298, 之前Bb展$248




伯爵府

積分: 17307


24#
發表於 12-10-23 11:39 |只看該作者

回覆:六甲村定元氣媽咪U型枕好用d?

我用緊minimoto 超舒服!無再腰骨痛




   每日都咁開心!!!


別墅

積分: 924


25#
發表於 12-10-23 11:46 |只看該作者

回覆:六甲村定元氣媽咪U型枕好用d

我用 minimoto , 由有bb 到生左都超愛呢個枕! 生左之後買多個元氣媽媽番黎, 點知冇minimoto 咁舒服, minimoto 果個d 百泡膠粒可以等bb 飲完奶訓上去, 個型自已set, 見佢訓得舒服d… 反而元氣媽媽果個雖然吾會變形, 但咪硬d, 個位冇得就, bb 訓得吾舒服!


複式洋房

積分: 457


26#
發表於 12-10-23 12:17 |只看該作者

回覆:Wan_tung 的帖子

我都用緊六甲村,我老公都有爭住攬呀,因為實在太舒服啦




別墅

積分: 529


27#
發表於 12-10-23 21:25 |只看該作者
:;pppp:


伯爵府

積分: 17995

hashtag影視迷勳章


28#
發表於 12-10-23 21:56 |只看該作者
我用緊minimoto,好好用!


公爵府

積分: 26525


29#
發表於 12-10-23 22:48 |只看該作者

回覆:六甲村定元氣媽咪U型枕好用d?

用在minimoto幾個月,超好用




翡翠宮

積分: 94017

減齡達人勳章


30#
發表於 12-10-23 22:58 |只看該作者

回覆:happyszesze 的帖子

我用緊元氣媽媽,都幾好用架,入面係棉,好似cushion咁架,唔係發寶膠,不過夏天用其實幾熱架。我記得我呢隻要399架喎(未折前),你睇到果隻可能係另一種。


男爵府

積分: 5730


31#
發表於 12-10-23 23:17 |只看該作者
我而家暫時主要用黎側訓,,因為側訓個肚好辛苦,,,,

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo