烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   52


寶石宮

積分: 351203

2024年龍年勳章 開心吸收勳章 精緻種植勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


21#
發表於 12-10-22 16:53 |只看該作者

點評

joe_1206    發表於 12-10-22 17:32


大宅

積分: 3163

陪月勳章 畀面勳章


22#
發表於 12-10-22 16:58 |只看該作者
好吸引呀,,,可唔可以教下我呀

點評

joe_1206  已加在#24,#26  發表於 12-10-22 17:32


伯爵府

積分: 18914

好媽媽勳章


23#
發表於 12-10-22 17:15 |只看該作者
轉載簡易食譜麵團材料:

和暖水(不超過 40C / 105F) 125毫升
糖 1/2茶匙
快速酵母 1茶匙
橄欖油(或沙拉油)3茶匙
高筋粉 200克
鹽 1/2茶匙

做法
先把和暖水和糖拌勻。糖溶解後,加入酵母。靜置 5至10分鐘,見表面起泡沫狀。拌入橄欖油。待用。
在一大盤中,拌勻高筋粉和鹽。倒進酵母混合物,拌勻並搓至黏合成球。轉至乾淨檯面上,用手腕力搓成表面光滑和有彈性的麵團。滾圓。
置入一輕塗油的盤中,用保鮮膜封蓋好。放在和暖地方,讓麵團發至2倍大,約 45至 60分鐘。
在檯面上,灑少許麵粉。拿出麵團,擠壓出氣體。分割兩份,滾圓。放在盤上,用乾淨毛巾蓋著,靜置15分鐘。用擀麵棍把每份麵團滾壓成 20cm大小的圓餅。然後先塗上醬汁再隨意加入自己喜歡食材,製作披薩。


溫馨提示:

加酵母的糖水不要超過 40C / 105F, 以免酵母死亡。
披薩批底可預先做好,用保鮮膜包裹。放入冷藏庫(freezer)中。到需要時,取出置室溫中回溫和軟化,約 15至 20分鐘。加配料,放入預熱焗爐中。



寶石宮

積分: 434333

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 12-10-22 17:22 |只看該作者


伯爵府

積分: 18914

好媽媽勳章


25#
發表於 12-10-22 17:27 |只看該作者
薯條做法

去皮,切條,預先熱水烚10min,瀝去水後,放上盤中,預熱焗爐15min,然後再放入200c爐焗20-30min(視符薯條大少而定)轉金黃色就可以了


珍珠宮

積分: 32751


26#
發表於 12-10-22 17:49 |只看該作者
自家製 Pizza 不難, 整一個成本不用$10.
現在出面的PIZZA很少料, 真係要同PIZZA XXX SAY GOODBYE.


伯爵府

積分: 18914

好媽媽勳章


27#
發表於 12-10-22 18:15 |只看該作者
回覆 Yeelim 的帖子

無錯,我整依個係芝心大薩,出外食應該要$2xx,我用既食材加起來約$30內,所以C6食時都話以後不用去pizza X lu


子爵府

積分: 14644

好媽媽勳章 醒目開學勳章


28#
發表於 12-10-22 19:39 |只看該作者

回覆:有自家製,可以同pizza XXX講拜拜喇~





點評

joe_1206    發表於 12-10-23 12:16


伯爵府

積分: 15600


29#
發表於 12-10-23 00:39 |只看該作者

回覆:有自家製,可以同pizza XXX講拜拜喇~





點評

joe_1206    發表於 12-10-23 12:16
小魔怪瞓著咗我先至有私人時間-_-#


公爵府

積分: 27823


30#
發表於 12-10-23 00:52 |只看該作者

點評

joe_1206    發表於 12-10-23 12:17


禁止訪問

積分: 54604

畀面勳章


31#
發表於 12-10-23 10:18 |只看該作者

回覆:有自家製,可以同pizza XXX講拜拜喇~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 45321


32#
發表於 12-10-23 10:49 |只看該作者
本帖最後由 GCHK 於 12-10-23 10:50 編輯

好正丫~而且自己整~又有乐趣又食得放心~

~


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


33#
發表於 12-10-23 10:56 |只看該作者
自己DIY,同餐廳買相一樣吸引。
好正吖!原來光波爐仲可以有呢個功效。


子爵府

積分: 11277


34#
發表於 12-10-23 11:04 |只看該作者

引用:回覆+Yeelim+的帖子 無錯,我整依個係芝心

原帖由 joe_1206 於 12-10-22 發表
回覆 Yeelim 的帖子

無錯,我整依個係芝心大薩,出外食應該要$2xx,我用既食材加起來約$30內,所以C6食 ...
用什麼芝士似pizza xxx的味道呢?


禁止訪問

積分: 9523


35#
發表於 12-10-23 11:17 |只看該作者

回覆:joe_1206 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2133


36#
發表於 12-10-23 11:19 |只看該作者

回覆:有自家製,可以同pizza XXX講拜拜喇~

Where to buy 快速酵母 ?




伯爵府

積分: 18914

好媽媽勳章


37#
發表於 12-10-23 12:19 |只看該作者
回覆 GCHK 的帖子

自己整到好食的既野真係好有滿足感


伯爵府

積分: 18914

好媽媽勳章


38#
發表於 12-10-23 12:26 |只看該作者
回覆 garfield097 的帖子

其實我不太喜歡pizza x的芝心蕯的芝士口感,好膠又無芝士味,我自己就只是就地取材,用屋企有的片裝芝士,隨個人喜好的份量,仲可以食時再加芝士粉重


伯爵府

積分: 18914

好媽媽勳章


39#
發表於 12-10-23 12:28 |只看該作者
回覆 ppgirl 的帖子

酵母可以在超市/烘焙店買到


大宅

積分: 1624


40#
發表於 12-10-23 13:15 |只看該作者
請問PIZZA要用幾多度同用幾多分鐘呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo