故障報告

跳至

首頁
12

尾頁
   1


翡翠宮

積分: 88167

畀面勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 12-10-27 21:23 |只看該作者

引用:究竟有冇人處理緊架? +

原帖由 TPMummy 於 12-10-27 發表
究竟有冇人處理緊架?
我已經冇問題喎




侯爵府

積分: 20778


22#
發表於 12-10-28 01:18 |只看該作者

引用:Quote:我個提醒功能仍然未恢復喎,入到去一

原帖由 jessie814 於 12-10-26 發表
試下剷咗佢再down 過
我已經摌咗再裝過,但仍然一樣5得喎。




侯爵府

積分: 20778


23#
發表於 12-10-28 01:20 |只看該作者

引用:Quote:我用緊喺I+phone+4s++BK版本喺2.4.1

原帖由 國務專員 於 12-10-25 發表
程式開發員已將提醒推送功能修復,請再嘗試。

如仍未能成功接收提醒通知,請重設手機的「通知」及親子王國 ...
我仍然有問題喎。已經嘗試剷咗再裝過,但仍然一樣5得。通知及推送亦試過再set,究竟可以點做?




翡翠宮

積分: 88167

畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 12-10-28 02:24 |只看該作者

引用:Quote:程式開發員已將提醒推送功能修復,請

原帖由 TPMummy 於 12-10-28 發表
我仍然有問題喎。已經嘗試剷咗再裝過,但仍然一樣5得。通知及推送亦試過再set,究竟可以點做?



...
咁妳一喺學我咁開topic講低情況用咩電話 版本喺咩全部講低佢 之後有人會回覆妳





侯爵府

積分: 20778


25#
發表於 12-10-28 02:27 |只看該作者

引用:Quote:我仍然有問題喎。已經嘗試剷咗再裝過

原帖由 jessie814 於 12-10-28 發表
咁妳一喺學我咁開topic講低情況用咩電話 版本喺咩全部講低佢 之後有人會回覆妳



...
我都已經有回覆俾國務專員喎。係iphone收到通知你覆我,但入到黎提醒個位完全冇嘢既。




翡翠宮

積分: 88167

畀面勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 12-10-28 02:30 |只看該作者

引用:Quote:咁妳一喺學我咁開topic講低情況用咩

原帖由 TPMummy 於 12-10-28 發表
我都已經有回覆俾國務專員喎。係iphone收到通知你覆我,但入到黎提醒個位完全冇嘢既。



...
咁妳有冇同佢講有依個




侯爵府

積分: 20778


27#
發表於 12-10-28 02:38 |只看該作者

回覆:國務專員 的帖子

我用緊iphone 4S, iso 6.0, BK 版本2.4.1
提醒功能至今仍未解決,已試過剷走再download,通知和推送再set過。iphone收到通知有人回覆我,但入到bk查看提醒嗰度乜嘢都冇,click入去亦一片空白。已經好多日,好唔方便,究竟可以點做?




侯爵府

積分: 20778


28#
發表於 12-10-28 02:39 |只看該作者

引用:Quote:我都已經有回覆俾國務專員喎。係ipho

原帖由 jessie814 於 12-10-28 發表
咁妳有冇同佢講有依個
已經講過




翡翠宮

積分: 88167

畀面勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 12-10-28 02:42 |只看該作者

引用:Quote:咁妳有冇同佢講有依個已經講過 +

原帖由 TPMummy 於 12-10-28 發表
已經講過
咁妳要等到mon先至有人回覆妳




侯爵府

積分: 20778


30#
發表於 12-10-28 02:45 |只看該作者

引用:Quote:已經講過咁妳要等到mon先至有人回覆

原帖由 jessie814 於 12-10-28 發表
咁妳要等到mon先至有人回覆妳
而家好5方便




侯爵府

積分: 20778


31#
發表於 12-10-29 11:47 |只看該作者

引用:Quote:咁妳要等到mon先至有人回覆妳而家好5

原帖由 TPMummy 於 12-10-28 發表
而家好5方便
push




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo