自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3053


21#
發表於 12-10-22 22:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+KIbabe+於+12-10-22+發表又到

原帖由 yuyusarang 於 12-10-22 發表
唔識剝咪唔好食肉,淨食膏囉
凈食殻都得,豐富蟹殻素瘦身兼補骨嘛!




伯爵府

積分: 17532

2024年龍年勳章


22#
發表於 12-10-22 22:12 |只看該作者

引用:不過,+又咁講,+我見到咁多姊妹都咁幸福,+我

原帖由 edea 於 12-10-22 發表
不過, 又咁講, 我見到咁多姊妹都咁幸福, 我忽然都覺得好開心.

希望大家都幸福滿瀉, 身邊既人錫晒妳地:kis ...





王國長老

積分: 119115

王國長老


23#
發表於 12-10-22 22:14 |只看該作者
燚然 發表於 12-10-22 22:10
凈食殻都得,豐富蟹殻素瘦身兼補骨嘛!
來來來, 我同你去食大閘蟹, 我吃膏+肉, 你吃殻價錢AA

點評

chuchu9999    發表於 12-10-23 07:25
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


公爵府

積分: 27148


24#
發表於 12-10-22 22:15 |只看該作者

回覆:唔識剝蟹^^

我都唔識,老公幫我





王國長老

積分: 119115

王國長老


25#
發表於 12-10-22 22:17 |只看該作者
紫玫瑰 發表於 12-10-22 22:15
我都唔識,老公幫我
幸福的女人
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


伯爵府

積分: 17532

2024年龍年勳章


26#
發表於 12-10-22 22:20 |只看該作者

引用:Quote:燚然+發表於+12-10-22+22:10+凈食殻

原帖由 edea 於 12-10-22 發表
來來來, 我同你去食大閘蟹, 我吃膏+肉, 你吃殻價錢AA





男爵府

積分: 9928


27#
發表於 12-10-22 22:21 |只看該作者

唔識剝蟹^^

多得阿媽偏心,所以我食海鮮最叻,成隻蟹起完肉,個殼可以砌返完隻蟹樣出黎




王國長老

積分: 119115

王國長老


28#
發表於 12-10-22 22:25 |只看該作者
CannieWP 發表於 12-10-22 22:21
多得阿媽偏心,所以我食海鮮最叻,成隻蟹起完肉,個殼可以砌返完隻蟹樣出黎



...
我一定唔得, 我食到成隻蟹散晒, 挖到體無完膚.....
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


珍珠宮

積分: 45360

叻叻勳章 畀面勳章


29#
發表於 12-10-22 22:26 |只看該作者

回覆:唔識剝蟹^^

羨慕




大宅

積分: 2721


30#
發表於 12-10-22 22:30 |只看該作者

引用:Quote:燚然+發表於+12-10-22+22:10+凈食殻

原帖由 edea 於 12-10-22 發表
來來來, 我同你去食大閘蟹, 我吃膏+肉, 你吃殻價錢AA
有冇話梅花雕先?




伯爵府

積分: 17532

2024年龍年勳章


31#
發表於 12-10-22 22:30 |只看該作者

引用:Quote:CannieWP+發表於+12-10-22+22:21+多

原帖由 edea 於 12-10-22 發表
我一定唔得, 我食到成隻蟹散晒, 挖到體無完膚.....
Me too




男爵府

積分: 9928


32#
發表於 12-10-22 22:36 |只看該作者

引用:Quote:CannieWP 發表於 12-10-22 22:21 多

原帖由 edea 於 12-10-22 發表
我一定唔得, 我食到成隻蟹散晒, 挖到體無完膚.....
拆晒d蟹肉出黎蒸水蛋好好味架




王國長老

積分: 119115

王國長老


33#
發表於 12-10-22 22:39 |只看該作者
CannieWP 發表於 12-10-22 22:36
拆晒d蟹肉出黎蒸水蛋好好味架
好呀...

就算未拆, 我都好鍾意花雕蛋白蒸蟹
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


伯爵府

積分: 17658


34#
發表於 12-10-22 22:49 |只看該作者
今日食華昌蟹,老公幫我剝,覺得好幸福呀!


伯爵府

積分: 17658


35#
發表於 12-10-22 22:51 |只看該作者
明天再食!買左分兩日食!


伯爵府

積分: 17532

2024年龍年勳章


36#
發表於 12-10-22 23:04 |只看該作者

引用:今日食華昌蟹,老公幫我剝,覺得好幸福呀!

原帖由 pandafong 於 12-10-22 發表
今日食華昌蟹,老公幫我剝,覺得好幸福呀!





男爵府

積分: 8149


37#
發表於 12-10-23 07:23 |只看該作者

回覆:唔識剝蟹^^






水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


38#
發表於 12-10-23 08:51 |只看該作者

回覆:唔識剝蟹^^

我係蟹精,任何蟹到我手上,一定無忽好肉,次次食前都要同佢馬沙池下,等易啲拆整塊肉不過樓主都要學下喇,唔識咬,就學用剪啦,如果唔係好蝕架,食大閘蟹都無問題,食炒蟹啲精華係咬殻果一刻啊




伯爵府

積分: 18149


39#
發表於 12-10-23 09:23 |只看該作者
有小小題外話,我食魚蝦蟹都可以自己剝,我囝囝都學習中,我想到了他熟悉後,我才會幫他,我覺得凡事都要自己識做,要不要自己做又是另一會事


琥珀宮

積分: 174213

親子達人勳章 畀面勳章


40#
發表於 12-10-23 09:41 |只看該作者

回覆:唔識剝蟹^^

我識剝蟹,不過我會叫老豆同c6剝比我




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo