烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   13


男爵府

積分: 5947

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 12-10-24 22:39 |只看該作者

回覆:smallwitch24 的帖子

唔通我同啲花無緣!
呢個週未再去揾下先!




禁止訪問

積分: 4267


22#
發表於 12-10-25 00:33 |只看該作者

引用:Quote:rolandbb+發表於+12-10-24+13:38+回

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3007

育兒性格勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 12-10-25 09:34 |只看該作者
YY1101 發表於 12-10-24 20:36
請問d花洗完要曬乾嘛?
要丫..做酵素的生果/材料, 都要全乾身的. 不可沾水.
如果唔係就好易起黑霉唔要得架啦!


大宅

積分: 3007

育兒性格勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 12-10-25 09:34 |只看該作者
本帖最後由 smallwitch24 於 12-10-25 09:36 編輯
小B媽咪 發表於 12-10-24 22:39
唔通我同啲花無緣!
呢個週未再去揾下先!

祝你搵到唷~~我呢到已經用左2磅花


大宅

積分: 3007

育兒性格勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 12-10-25 09:36 |只看該作者
ai17 發表於 12-10-24 21:48
請問水果酵表係咪一定要落檸檬
唔一定, 只係味道會再出D. 但洛神唔建議加檸檬, 陣味好似有點怪.
例如, 梨, 菠羅, 提子...加左會好味D. 可以加薄薄一層.


大宅

積分: 3769


26#
發表於 12-10-25 11:16 |只看該作者

回覆:smallwitch24 的帖子

請問D花要唔要洗?
洗完是否逐粒抹乾?




珍珠宮

積分: 45321


27#
發表於 12-10-25 11:33 |只看該作者
今日又學到野喇,睇落好似真系唔錯啵~


男爵府

積分: 5947

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 12-10-25 14:53 |只看該作者
回覆 smallwitch24 的帖子

成你貴言呀!


大宅

積分: 3007

育兒性格勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 12-10-25 15:25 |只看該作者
ks 發表於 12-10-25 11:16
請問D花要唔要洗?
洗完是否逐粒抹乾?
拮完個綠色心, 就可以拎去水洗.

洗完就用篩箕去吹乾佢. (我就會吹一日) 因為始終抹, 未必乾透.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo