烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   7


伯爵府

積分: 16183


21#
發表於 12-10-25 20:04 |只看該作者

回覆:曲奇發燒友,你地用過咁貴的牛油未

金罐牛油係元朗家政坊39蚊


珍珠宮

積分: 33901

環保接龍勳章


22#
發表於 12-10-25 21:10 |只看該作者
thx


大宅

積分: 1485


23#
發表於 12-10-26 14:14 |只看該作者

回覆:fitfish 的帖子

之前有jm話金桶牛油係有化學成份架,所以做到好鬆化既曲奇。我未用過亦唔敢用,但見佢個營養成份入面有標示飽和之脂肪百份比,甘其剩番嗰D唔知係咪反式脂肪?!

自己做曲奇都係想屋企人食得健康開心D,牛油既飽和脂肪可以做多D運動燃燒左佢,但D化學物食左入肚唔知點處理喎?! 如有錯請指出




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo