本帖最後由 pyjess 於 12-10-25 13:19 編輯
回覆 chowqv 的帖子
哈哈!
我阿叔都係, 想我跪佢, 同我阿嫂講左2次, 阿嫂醒, 當聽唔到
連我奶奶都唔洗我地跪(當然我地有喇), 阿叔排第幾呀?! 我淨係跪祖輩同埋父母o架咋!
都唔明d人點解鐘意咁樣"攞彩"?!
如果天空總是黑暗的,那就摸黑生存;如果發出聲音是危險的,那就保持沉默;如果自覺無力發光的,那就蜷伏於牆角。但不要習慣了黑暗就為黑暗辯護;不要為自己的苟且而得意;不要嘲諷那些比自己更勇敢熱情的人們。我們可以卑微如塵土,不可扭曲如蛆蟲 - 曼德拉