自由講場

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   2


大宅

積分: 1534


21#
發表於 12-10-25 10:54 |只看該作者
您好聲好氣甘講,
吾方便去,要抽BB,麻煩您幫我帶封人情去
再幫您講,祝您堂兄結婚快樂之類的話!
您跟您老公過世的,吾系距過個皇太後過世的
如果距甘都吾諒解您,咪鬼理她啦


翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


22#
發表於 12-10-25 10:54 |只看該作者
雖然我support 你唔去,因爲35識7.

不過, 你老公好過分!!!!

一個大男人睇個11 個月b一晚都話搞吾點?


水晶宮

積分: 50467


23#
發表於 12-10-25 10:57 |只看該作者
雖然話好女兩頭暪,不過去到呢個田地我覺得都要講比你媽媽知你老公好唔想你去。你唔使將你地既對話講曬比佢聽,總之個結論就系佢搞唔掂個細,好唔老黎,要你留系屋企。跟住你咪再講埋其實你自己都唔放心,等佢明白你有時要以老公同小朋友為先。我明白每個人都想自己老公系呀媽心中有好形象,不過人生流流長,人總有缺點,比你媽媽知道你老公好反感你無問過佢都未嘗唔系一件壞事。如果唔系下次再發生你又要作藉口。如果你媽媽知你老公既問題,下次都唔會盤算你啦。

不過更重要系,你老公對你有怨氣,呢次只系導火線,以前可能積埋好多佢覺得你唔尊重佢既事。你應該想想到底根本問題出系邊,而唔系一次又一次等事情發生先處理。


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 12-10-25 10:59 |只看該作者
本帖最後由 fanny3315 於 12-10-25 10:59 編輯

咪話BB病未好,所以唔去囉,人多細菌多,再病點算


侯爵府

積分: 21610

虎到金來勳章 減齡達人勳章 睛靈勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


25#
發表於 12-10-25 10:59 |只看該作者
我唔係幫我老公,而家大家既責任係平時佢開水沖涼,我睇住佢陪佢玩,之後開完佢就同b沖涼,我就搵衫,開奶咁,唉~~我都明呀,可能調轉頭我都會諗'你阿媽叫你去就去架咩,1個人點睇呀,問心我自己就睇唔掂啦,因為我抱b已經搞到對手發炎,好過而家又番發~~


翡翠宮

積分: 84456

畀面勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 12-10-25 11:01 |只看該作者
飲酒姐...你老公唔使用到"離婚"2個字撻你呀...
若問今世所遇, 皆是前世的緣。 今生寬以待人, 來世皆是善緣。


侯爵府

積分: 21610

虎到金來勳章 減齡達人勳章 睛靈勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


27#
發表於 12-10-25 11:03 |只看該作者
回覆 唔好煩我 的帖子

我唔會話俾我阿媽知我老公唔想我去啦,衰人依D野我做晒啦,學D姊妹話齋,睇個細路睇1晚都睇唔掂?有無搞錯,我只會作個藉口eg佢要OT,走唔到去湊仔,我預左因為依件事會俾我阿媽嬲一排,不過我真係無辦法,要做已經做晒....如果有得揀,我真係想死左算,一了百了.....你估佢唔知我有家庭,阿B仲病緊咩?如果佢識諗佢自己應該話我幫你俾埋人情人地啦,你係屋企睇住阿B囉~~可惜佢依d C9,唔會明白~~


子爵府

積分: 10967

好媽媽勳章 畀面勳章


28#
發表於 12-10-25 11:12 |只看該作者

引用:雖然我support+你唔去,因爲35識7.不過,+

原帖由 gemiling 於 12-10-25 發表
雖然我support 你唔去,因爲35識7.

不過, 你老公好過分!!!!
Agree!
如果係我,我都唔會去飲!

不過你老公真係
湊個11 個月大既仔幾個鐘都湊唔掂!係咪男人黎架!
你同佢講,第曰離婚爭撫養權實會拎返出來講!你湊幾個鐘都湊唔到,點可以判個仔比你:;pppp::;pppp:



點評

方麗娟  你湊幾個鐘都湊唔到,點可以判個仔比你<-GOOD POINT!比著我都會頂返C6,冇鬼用  發表於 12-10-26 03:53
miranda0311  AGREE!  發表於 12-10-25 11:31


子爵府

積分: 10954


29#
發表於 12-10-25 11:12 |只看該作者
回覆 miriamfans 的帖子

其實呢個婚宴你係可以唔去, 但睇你媽既態度你唔去都要封番封禮托你媽拎去.
而你老公比我感覺似係有產後抑鬱症甘, 蠻不講理, 一個大人點睇唔住個b, 仲要一個晚上幾個鐘者, 就將件事講到甘嚴重, 思想好唔成熟同感覺講說話時太唔冷靜啦...樓主都係唔去會好d, 仲有做禮都好比佢知呀!


侯爵府

積分: 20529

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 親子達人勳章 畀面勳章


30#
發表於 12-10-25 11:13 |只看該作者
樓主, 你地兩公婆有咩理由會一個人睇唔到一個B, 你地唔會病嗎, 病0左點算?


珍珠宮

積分: 47280


31#
發表於 12-10-25 11:15 |只看該作者
do u have 99


侯爵府

積分: 21610

虎到金來勳章 減齡達人勳章 睛靈勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


32#
發表於 12-10-25 11:16 |只看該作者
回覆 ankle 的帖子

前幾個月我病左成個星期,好彩阿B未識周圍爬...所以我老公都睇得掂....因為而家我地屋企無圍欄.所以行一步都要跟到實~~如果1個人湊根本廁所都去唔到~~

點評

miranda0311  去洗手間咪湊埋阿B去囉, 我個仔細時我都係咁, 最安全又唔洗驚佢一時整親!  發表於 12-10-25 11:32


侯爵府

積分: 21610

虎到金來勳章 減齡達人勳章 睛靈勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


33#
發表於 12-10-25 11:17 |只看該作者
papa2011 發表於 12-10-25 11:15
do u have 99

佢本身都要番工~


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


34#
發表於 12-10-25 11:19 |只看該作者

引用:回覆+唔好煩我+的帖子 我唔會話俾我阿媽知

原帖由 miriamfans 於 12-10-25 發表
回覆 唔好煩我 的帖子

我唔會話俾我阿媽知我老公唔想我去啦,衰人依D野我做晒啦,學D姊妹話齋,睇個細路睇1晚 ...
你一早話俾父母知唔去咪得囉:;pppp:仲要咁話自己阿媽,你都做緊人阿媽架。你咁遲至講唔嬲你都唔正常啦,親戚閒談多會問起xx去唔去呀?都好耐無見喇。
講曬俾成村人聽你會去,父母會覺好威的,有個女咁乖陪伴。你今日至話俾人聽你唔去,唔嬲唔谷氣就假啦。
我成日陪阿爸出街,飲茶去飲宴,我媽話我老豆係朋友親戚圈好威架。好自豪。
你老公約你食餐飯放你飛機你都會有點火啦。你父母唔係你肚內條蟲,佢唔知你一家事,你不能抽空出席一定要早講,下次早好點,大家關係會好點的



人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


侯爵府

積分: 24626

畀面勳章


35#
發表於 12-10-25 11:21 |只看該作者
睇樓主你既說話我覺得你處理得唔好,
換轉我係你老公我都覺得你好似1516咁,
唔知想點, 又去又唔去,
又唔同老公商量下,
感覺上好唔尊重個老公,
所以你老公嬲都正常, 但點解要講到離婚?
我個大b依家21個月,
有時候我出去同朋友打下牌食下飯都係我老公自己一個人睇住,
做媽媽既都要放下假,
唔係成日去既話我老公都冇咩問題,
佢話佢唔識咪學囉,
有邊個一出世就識做亞爸亞媽,
11個月仲可以用網床 / bb床困住,
比d玩具佢玩下, 間唔中同佢傾下計玩下,
換下片食下粥仔糊仔咁,
時間好快過,
除非個小朋友冇左亞媽唔得啦,
如果唔係冇話搞嘔掂,
只係睇下搞唔搞!!

點評

wonderlulu    發表於 12-10-25 14:57


侯爵府

積分: 21610

虎到金來勳章 減齡達人勳章 睛靈勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


36#
發表於 12-10-25 11:23 |只看該作者
如果一早可以話唔去既我就講左啦,駛咩而家咁煩者??我依個中間人,去又死唔去又死......只不過用老公開ot個藉口先比較好少少.(容易說服到人)..人情唔係我度,我阿媽入,所以依樣野無影響~~同埋就算我唔去,我果圍都係少1個人....亦都無影響其他人~~


子爵府

積分: 13389


37#
發表於 12-10-25 11:24 |只看該作者

引用:回覆+miriamfans+的帖子 我覺得你+c6+好幼

原帖由 Sumyeema1 於 12-10-25 發表
回覆 miriamfans 的帖子

我覺得你 c6 好幼稚,個仔睇一晚都攪唔掂?
認同。其實我覺得c6有d過份咁講野


珍珠宮

積分: 44373


38#
發表於 12-10-25 11:26 |只看該作者

引用:你老公都好唔掂喎,+睇個仔一日半日都話攪唔

原帖由 ankle 於 12-10-25 發表
你老公都好唔掂喎, 睇個仔一日半日都話攪唔掂, 咁佢生仔做咩,
唔睇件事係咪去飲, 難道你平時想去街一次半 ...
我都覺!而家係咪做阿媽唔可以放返半日假先? 大家都要返工,點解仔一定要係阿媽睇?



輸入搜索內容


禁止訪問

積分: 81803


39#
發表於 12-10-25 11:27 |只看該作者

回覆:好無助.手心又係肉手背又係肉,有人可以幫幫我嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8786

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


40#
發表於 12-10-25 11:29 |只看該作者
如果是我,同呀媽返面,我都唔會去飲宴.
也不出現手心又係肉,手背又係肉.
我只知什麼是尊重.請帖都無張.

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo