2013年媽媽會

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4056

BK Milk勳章 畀面勳章


21#
發表於 12-10-26 20:43 |只看該作者

回覆:wy.yau 的帖子

M準無所謂,我經期超亂,有時60日,所以成日check 住。

詩篇32:7
你是我藏身之處,你必保佑我脫離苦難,以得救的樂歌四面環繞我。


26/10/2014 5W4D 0.6cm 胎襄
16/09/2014 Bingo

08/06/2013 出世拉
28/11/2012 11W4D 4.99cm Oscar 1.98mm
23/11/2012 10W6D 3.95cm BB跳杻腰舞
10/


大宅

積分: 3637


22#
發表於 12-10-26 23:35 |只看該作者
wy.yau 發表於 12-10-26 09:06
係呀…但係見到其他jm6wks就照到閃閃…我就更加擔心!

今日5w5,照到胎嚢2.3cm!
等待....


別墅

積分: 731


23#
發表於 12-10-27 06:50 |只看該作者
我約左14/11 去照, 個時第八週, 應該可以check心跳, 好期待啊


大宅

積分: 2692


24#
發表於 12-10-27 08:12 |只看該作者

引用:我約左14/11+去照,+個時第八週,+應該可以ch

原帖由 ccjojo.2013 於 12-10-27 發表
我約左14/11 去照, 個時第八週, 應該可以check心跳, 好期待啊
你約左私家照定政府照呀?我14/11都要照呀…去威院照…希望一切順利喇!



別墅

積分: 731


25#
發表於 12-10-27 13:17 |只看該作者
回覆 wy.yau 的帖子

c+呀! 政府排到19/12 (個時wk 13), 想早啲照, 所以睇C+ 先, 你而家WEEK幾, 我Week 5 + day 6


複式洋房

積分: 284


26#
發表於 12-10-27 13:19 |只看該作者

回覆:你地照到胎未??

前兩日去6w4已見倒閃閃了!




大宅

積分: 2692


27#
發表於 12-10-27 13:25 |只看該作者

回覆:你地照到胎未??

我而家6wks…14/11就8wks5…


大宅

積分: 4056

BK Milk勳章 畀面勳章


28#
發表於 12-10-27 22:26 |只看該作者

回覆:wy.yau 的帖子

我都約左11月13日去照,費事甘早自己嚇自己。

詩篇32:7
你是我藏身之處,你必保佑我脫離苦難,以得救的樂歌四面環繞我。


26/10/2014 5W4D 0.6cm 胎襄
16/09/2014 Bingo

08/06/2013 出世拉
28/11/2012 11W4D 4.99cm Oscar 1.98mm
23/11/2012 10W6D 3.95cm BB跳杻腰舞
10/


大宅

積分: 4056

BK Milk勳章 畀面勳章


29#
發表於 12-10-27 22:33 |只看該作者

回覆:wy.yau 的帖子

記得每日飲奶同食egg。

詩篇32:7
你是我藏身之處,你必保佑我脫離苦難,以得救的樂歌四面環繞我。


26/10/2014 5W4D 0.6cm 胎襄
16/09/2014 Bingo

08/06/2013 出世拉
28/11/2012 11W4D 4.99cm Oscar 1.98mm
23/11/2012 10W6D 3.95cm BB跳杻腰舞
10/


大宅

積分: 2692


30#
發表於 12-10-27 22:37 |只看該作者

回覆:你地照到胎未??

我今日都食左隻烚蛋!


別墅

積分: 892


31#
發表於 12-10-27 22:50 |只看該作者

回覆:你地照到胎未??

我今日應該係 5w2d (病咗睇普通科醫生時幫我計),下星期三先第一次檢查 (到時應該係5w6d)會唔會早得嚌睇醫生,我乜都未攪mouth:




大宅

積分: 2692


32#
發表於 12-10-27 23:19 |只看該作者

引用:我今日應該係+5w2d+(病咗睇普通科醫生時幫

原帖由 sttc99 於 12-10-27 發表
我今日應該係 5w2d (病咗睇普通科醫生時幫我計),下星期三先第一次檢查 (到時應該係5w6d)會唔會早得嚌 ...
乜都未搞既意思係??


別墅

積分: 892


33#
發表於 12-10-27 23:27 |只看該作者

回覆:你地照到胎未??

除咗因感冒睇過醫生,我未做檢查未攞醫生紙去排期,只係自己驗到有咋,問過朋友唔駛太早做檢查,所有想知你地係幾 wk 做第一次產檢呀?




大宅

積分: 2692


34#
發表於 12-10-27 23:42 |只看該作者

回覆:你地照到胎未??

我自己驗到就去診所出證明喇…跟手就去醫院排期喇…怕太遲冇期做唐氏呀…


別墅

積分: 892


35#
發表於 12-10-27 23:53 |只看該作者

回覆:wy.yau 的帖子

你幾時做唐氏呀?我諗住下星期睇咗婦產就去威爾斯排,希望唔好排得太後




大宅

積分: 2692


36#
發表於 12-10-28 00:02 |只看該作者

回覆:你地照到胎未??

12月中…到時12wks幾!


別墅

積分: 892


37#
發表於 12-10-28 00:08 |只看該作者

回覆:你地照到胎未??






禁止訪問

積分: 361


38#
發表於 12-10-28 08:08 |只看該作者

回覆:sttc99 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 218


39#
發表於 12-10-28 10:33 |只看該作者

引用:Quote:剛照左了同你一樣,得胎襄未照到胎,

原帖由 wy.yau 於 12-10-26 發表
咁你而家幾wks呀??
醫生肯同你講幾大都好呀...我作小X去威院睇醫生...等左2個半鐘都唔止...入到去佢仲要串 ...
串成咁gei!不過話時話,照陰超有乜影響?想知呀,因為幾日前都照左。




大宅

積分: 2692


40#
發表於 12-10-28 10:49 |只看該作者

引用:Quote:咁你而家幾wks呀??醫生肯同你講幾大

原帖由 Tinkiwinki 於 12-10-28 發表
串成咁gei!不過話時話,照陰超有乜影響?想知呀,因為幾日前都照左。
我中醫話照陰超要插枝野入去周圍郁周圍照…有機會會出血…影響個胎…所以盡量都唔照陰…多數照肚!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo