烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   18


禁止訪問

積分: 782


21#
發表於 12-10-25 17:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16229


22#
發表於 12-10-25 17:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+may220033+於+12-10-25+發表

原帖由 selko809 於 12-10-25 發表
食開自己包都唔會買出面嗰啲,鐘意食乜包乜又足料
妳啲雲吞包得好靚



...
係吖..出面食又貴又晤好味
我自己又將蝦頭煮湯....
再煮水餃...其實好方便...
我用四方形皮對接再反一反包
其實好容易嫁

點評

YUENYUEN23  系呀...包得好靚呀,,我都想試下...  發表於 12-10-25 17:38


子爵府

積分: 10603


23#
發表於 12-10-25 17:32 |只看該作者


彩鑽殿

積分: 718600

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


24#
發表於 12-10-25 17:53 |只看該作者

回覆:簡單包水餃







伯爵府

積分: 16229


25#
發表於 12-10-25 18:03 |只看該作者

回覆:簡單包水餃

另外'頭先去街市買了蟹回家煮俾爸爸食
1351159293730.jpg


男爵府

積分: 6992

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 好媽媽勳章


26#
發表於 12-10-25 18:14 |只看該作者
只放蝦頭D湯夠味㗎嗱?


伯爵府

積分: 16229


27#
發表於 12-10-25 18:39 |只看該作者

引用:只放蝦頭D湯夠味㗎嗱?

原帖由 Flowerlam 於 12-10-25 發表
只放蝦頭D湯夠味㗎嗱?
慢慢火煲到五至十五分鐘.再加DD鹽即可
再格開蝦頭及薑晤要.留番D蝦湯煮水餃..
本身水餃有味所以加蝦湯一起食會好鮮味..再後食先落蔥花




公爵府

積分: 27130


28#
發表於 12-10-25 18:45 |只看該作者
期待2019


別墅

積分: 871


29#
發表於 12-10-25 18:48 |只看該作者

引用:鮮蝦頭煮湯..準備中+

原帖由 may220033 於 12-10-25 發表
鮮蝦頭煮湯..準備中
一物兩用


伯爵府

積分: 16229


30#
發表於 12-10-25 18:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+may220033+於+12-10-25+發表

原帖由 lovelyhuen 於 12-10-25 發表
一物兩用
係吖..真係晤好浪費
蝦頭煮湯抵一流


大宅

積分: 1934


31#
發表於 12-10-25 18:57 |只看該作者
呢d係上海雲吞皮黎...包既係上海雲吞...


大宅

積分: 1712


32#
發表於 12-10-25 18:58 |只看該作者

回覆:簡單包水餃

真係流哂口水呀!




水晶宮

積分: 53487

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 12-10-25 18:59 |只看該作者


翡翠宮

積分: 86795


34#
發表於 12-10-25 19:03 |只看該作者

回覆:簡單包水餃




伯爵府

積分: 16229


35#
發表於 12-10-25 19:08 |只看該作者

引用:呢d係上海雲吞皮黎...包既係上海雲吞...

原帖由 lemonleaf 於 12-10-25 發表
呢d係上海雲吞皮黎...包既係上海雲吞...
其實我只係認得廣東雲吞皮..黃色個一款..我見街外食有時叫水餃...
所以就“叫它係水餃及買皮個時我同姐姐講話要水餃皮..她就拎依隻俾我了
其實我都想知點樣分..水餃皮定雲吞皮
謝謝


子爵府

積分: 10936


36#
發表於 12-10-25 19:45 |只看該作者

回覆:簡單包水餃

好正




寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 12-10-25 19:50 |只看該作者

回覆:簡單包水餃






大宅

積分: 1934


38#
發表於 12-10-25 20:07 |只看該作者
回覆 may220033 的帖子

我細細個已經食上海雲吞..c姐你幅相就係上海雲吞來的...水餃皮係圓的, 厚d, 就咁對摺咁包..雲吞皮薄d, 四方, 包到好似個元寶咁...你包得好靚呀...! 同埋食上海雲吞, 通常用豉油, salt, 麻油, 再加蒽粒做湯...唔會乾食的...水餃就可以唔放湯, 點醋/豉油食..水餃可以淥或者蒸, 雲吞唔會蒸, 但可以淥完再煎黎食...

點評

ivory0915  聽到都想食 ~   發表於 12-10-28 19:57


伯爵府

積分: 16229


39#
發表於 12-10-25 20:18 |只看該作者

引用:回覆+may220033+的帖子 我細細個已經食上

原帖由 lemonleaf 於 12-10-25 發表
回覆 may220033 的帖子

我細細個已經食上海雲吞..c姐你幅相就係上海雲吞來的...水餃皮係圓的, 厚d, 就咁對 ...

晤該曬明白了


琥珀宮

積分: 150443

畀面勳章 BK Milk勳章


40#
發表於 12-10-25 20:38 |只看該作者

回覆:簡單包水餃



我相信,真正在乎我的人,是不會被別人搶走的。無論是友情,還是愛情。

當你長大,你慢慢學會幾件事情:有些人不必理會,無論他說什麼,
做什麼,多麼幼稚,又多麼討厭,真的不需要在乎。

有些人永遠成不了你的敵人,不必抬舉他,這種人太看得起自己了,以為拼命攻擊你,
傷害你,就能夠被你所恨。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo