夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 9066


21#
發表於 12-10-28 15:03 |只看該作者
两公婆唔计咁多架,平时我都唔會話專登送嘢比C6,但系平時行街買嘢睇到啱C6嘅野就會買比佢


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


22#
發表於 12-10-28 15:53 |只看該作者

回覆:禮物

唔需要太計較,講真只要愛對方,其它都係只係死物陪襯品而已~~例如我送隻勞俾c6,就要c6送返一樣價值嘅嘢嗎?




大宅

積分: 4441


23#
發表於 12-10-29 12:08 |只看該作者
我同老公都唔會特別去買生日節日禮物,但啱用的時候就會買俾對方!而且通常都係佢買俾我多,因為我真係唸唔到買咩俾佢,唯有那些節日煮下飯哄下佢咁囉


大宅

積分: 3757


24#
發表於 12-10-29 13:02 |只看該作者

回覆:禮物

我c6 好少送野俾我。得我送俾佢



大宅

積分: 4689

陪月勳章 畀面勳章


25#
發表於 12-10-29 13:08 |只看該作者
男人係咁架喇....我老公同我食餐飯就當係慶祝左


複式洋房

積分: 231


26#
發表於 12-11-8 17:26 |只看該作者

引用:我覺得你可以向太太撒嬌,同佢講收禮物,睇

原帖由 Lovelovebear 於 12-10-27 發表
我覺得你可以向太太撒嬌,同佢講收禮物,睇下佢識唔識做。女人有時係咁架,好易將專注力放在係小朋友度,對 ...
開到口佢都唔送,可以點呢




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo