跳至

首頁
12

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21457


21#
發表於 12-10-31 14:33 |只看該作者

引用:回覆+花花b+的帖子 嘩哈哈哈,+係呀,+1月2

原帖由 pinkytang 於 12-10-31 發表
回覆 花花b 的帖子

嘩哈哈哈, 係呀, 1月2日上網download 又得, 親身去拎都得^^ 我會set alarm 到時msg你架 ...
Many Thanks
你仲有冇in其他呀


大宅

積分: 1101


22#
發表於 12-10-31 15:48 |只看該作者
in 左明雅, 已經收到offer
其他都未收到interview 通知...


大宅

積分: 2927


23#
發表於 12-10-31 17:21 |只看該作者
花花b 發表於 12-10-27 14:38
排25呀,我11年七月交架

你哋咁緊張做乜, 救世軍係按先後次序收生的, 你排25, 係一定收的, 除非你前面24個都讀。有什麼好緊張。Interview只是一種形式。


侯爵府

積分: 21457


24#
發表於 12-10-31 19:06 |只看該作者

引用:in+左明雅,+已經收到offer其他都未收到inte

原帖由 pinkytang 於 12-10-31 發表
in 左明雅, 已經收到offer
其他都未收到interview 通知...
咁你心水係邊間



侯爵府

積分: 21457


25#
發表於 12-10-31 19:06 |只看該作者

引用:Quote:花花b+發表於+12-10-27+14:38+排25呀

原帖由 little_yolky 於 12-10-31 發表
你哋咁緊張做乜, 救世軍係按先後次序收生的, 你排25, 係一定收的, 除非你前面24個都讀。有什麼好緊張。Int ...
即係無論小朋友in成點,排得前基本上實收?

點評

little_yolky  係, 我家小寶都無in (今年N2), 成班小朋友在課室玩。  發表於 12-11-1 14:14


大宅

積分: 1101


26#
發表於 12-11-1 10:33 |只看該作者
本帖最後由 pinkytang 於 12-11-1 10:36 編輯

回覆 花花b 的帖子

我心水其實係寶雅, 主要係因為個location方便我同我媽媽接送佢返學放學...^^" St, paul其實我媽會更方便, 但係真係好難入, 所以個心都只係希望有chance, 但唔強求 (我細個陣個我媽都想我入呢間, 但我都無緣).


侯爵府

積分: 21457


27#
發表於 12-11-6 20:58 |只看該作者
little_yolky 係, 我家小寶都無in (今年N2), 成班小朋友在課室玩。 發表於 5 天前

D課程係唔係好淺呀?你由N1升上?唔讀N1直接等N2得唔得呢


男爵府

積分: 7360


28#
發表於 12-11-12 23:10 |只看該作者
little_yolky 發表於 12-10-31 17:21
你哋咁緊張做乜, 救世軍係按先後次序收生的, 你排25, 係一定收的, 除非你前面24個都讀。有什麼好緊張。Int ...
你哋就好啦,排咁前,我阿仔排8x. 睇來都未必收佢.


大宅

積分: 1101


29#
發表於 12-11-13 11:18 |只看該作者
回覆 MayCKM 的帖子

唉, 救世軍既Game rule係早出世早報, 所以其實對中B同細B真係唔fair


大宅

積分: 2967


30#
發表於 12-11-14 09:33 |只看該作者
pinkytang 發表於 12-11-13 11:18
回覆 MayCKM 的帖子

唉, 救世軍既Game rule係早出世早報, 所以其實對中B同細B真係唔fair
係喎,
咁, 我B係6月出世, 要出左世先報名, 咁早過我B之前的4月5月B咪可以早過我B報名囉.


大宅

積分: 1101


31#
發表於 12-11-14 10:46 |只看該作者
回覆 letter_li 的帖子

係, 救世軍只要拎到出世紙就可以去報名...


大宅

積分: 1160


32#
發表於 12-11-14 12:34 |只看該作者

回覆:letter_li 的帖子

我阿仔二月出世,但遲了報名,排7x




大宅

積分: 2927


33#
發表於 12-11-14 20:36 |只看該作者
回覆 letter_li 的帖子

你阿b係6月出世, 响救世軍已是細b。我囡囡舊年n1時, 同學都係4月前出世的。校長話今年基本上係年頭b, 即2-3月。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo