自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3830


21#
發表於 12-10-30 09:32 |只看該作者

回覆:恆生服務差...

其實我用咁多間銀行覺得恆生服務最好




禁止訪問

積分: 2201


22#
發表於 12-10-30 09:44 |只看該作者

回覆:恆生服務差...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13137

畀面勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 12-10-30 09:47 |只看該作者

回覆:恆生服務差...

深水埗間恒生都係咁!好差!




子爵府

積分: 12054


24#
發表於 12-10-30 09:48 |只看該作者


大宅

積分: 2973


25#
發表於 12-10-30 09:56 |只看該作者

引用:其實我用咁多間銀行覺得恆生服務最好 +

原帖由 Ambb 於 12-10-30 發表
其實我用咁多間銀行覺得恆生服務最好



男爵府

積分: 8754


26#
發表於 12-10-30 09:56 |只看該作者
love can be a delight, a dilemma, a disease or a disaster.
the proper basis for a marriage is a mutual misunderstanding.


珍珠宮

積分: 38598

2024年龍年勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


27#
發表於 12-10-30 09:57 |只看該作者

回覆:恆生服務差...

唔知以前有幾好,只知依家超差。




男爵府

積分: 8410


28#
發表於 12-10-30 09:58 |只看該作者

回覆:恆生服務差...

但我去開中環個間又ok喎,仲好有禮貌添


大宅

積分: 1281


29#
發表於 12-10-30 10:01 |只看該作者

回覆:SUMMER581 的帖子

呢間分行我都唔會再去,雖然係我樓下,但我寧願行遠d去第二間。上次去入人民幣,個職員好像驗屍甘,只係畫左一劃,張銀紙都唔收,結果我入三萬,佢驗左半個鐘。我去大河道果間,人地都無甘,仲收埋綠楊唔要果d




公爵府

積分: 29215


30#
發表於 12-10-30 10:09 |只看該作者
我沙田呢間OK喎,
我答佢涼地,
佢都無野,仲話而家好多女性做全職主婦都有儲蓄習慣,

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo