自由講場

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 44373


21#
發表於 12-10-27 22:03 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁?

早啲比阿仔了解社會實況



點評

chunheimama  yes  發表於 12-10-27 22:08
輸入搜索內容


男爵府

積分: 9489


22#
發表於 12-10-27 22:03 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁?

我見到有賣旗多數都會買。
不過覺得而家實在太多賣旗,好多時住緊個區買完,去到返工個區又會有其他機構又賣緊;仲有街頭募捐同埋賣獎卷,多到真係無以前咁主動想捐。




男爵府

積分: 6029


23#
發表於 12-10-27 22:04 |只看該作者

回覆:null

其實我十次有九次都唔買因為我好驚比人呃!雖然唔係多!但係我會覺得寧願唔比都好過比人呃


大宅

積分: 4715


24#
發表於 12-10-27 22:05 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁?

我覺得而家社會風氣唔同左,記得10年前賣旗好多人好樂意捐錢,包括我。但而家時代唔同左,睇得新聞多,唔知大家有無聽過貓狗協會呢?佢地同樣有政府發既義工証,但所謂既義工係受薪既,當然我講既只係個別例子,另外大陸震災又係,香港人而家已經唔太鐘意捐錢了





禁止訪問

積分: 6023

BK Milk勳章


25#
發表於 12-10-27 22:07 |只看該作者

回覆:tracy668899 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 67414

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 12-10-27 22:07 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁

死,我都係冇表情,掂行掂過嫁喎,一定要買嫁咩

點評

iluvmeeself    發表於 12-10-28 01:11


子爵府

積分: 13041

畀面勳章


27#
發表於 12-10-27 22:08 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁

話說我今日出去 有人話賣獎券籌款 我見d券冇用 就廢事 擰下頭就行過
點算如是都 我一路行 沿路都有人截我買
起碼七八個
最後我都係買左
有時真係覺得好似逼人買咁




珍珠宮

積分: 47292

熱血勳章 玩具勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 大廚勳章 遊學勳章


28#
發表於 12-10-27 22:10 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁?

我中學個陣時好景試過有男人捐五百,依家只會幫小朋友買




子爵府

積分: 13887


29#
發表於 12-10-27 22:12 |只看該作者
通常朝早我都係冇表情WO


侯爵府

積分: 24030

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 12-10-27 22:17 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁

而家賣旗好多都唔知真定假做善事,其實我自己而家都好少買,如果碰啱小朋友真係扮睇唔到架,唔通同佢講我唔想買咩,真係又講唔出口


水晶宮

積分: 62360

好媽媽勳章 畀面勳章


31#
發表於 12-10-27 22:19 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁

我都係直行直過,一定唔會買,sorry


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


32#
發表於 12-10-27 22:21 |只看該作者
回覆 tracy668899 的帖子

好多人用8達通, 無coins喺身
又唔願10蚊廿蚊咁捐
咁咪掂行掂過囉
            


男爵府

積分: 8457


33#
發表於 12-10-27 22:21 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁?

死囉,我都係咁由期係唔知咩機構未聽過的都係令令頭,走左去




男爵府

積分: 6691


34#
發表於 12-10-27 22:23 |只看該作者
回覆 黃二少奶 的帖子

其實我唔係話一定要買, 我都明白而家好多呃人, 我自己都一定唔會買獎券, 我覺得唔買唔緊要我會寧寧頭或者寧寧手咁, 我唔會啤住人, 何況只係小朋友~


水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


35#
發表於 12-10-27 22:23 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁?

某d機構見到就憎,仲話捐錢



---生命無價,請支持領養---


大宅

積分: 3240

畀面勳章


36#
發表於 12-10-27 22:24 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁?

我而家都係睇咩機構先會捐錢買旗仔,近年太多亞豬亞狗機構賣旗,到底有冇呢個機構都唔知,以前淨係星期六有人賣旗,而家星期三、六都有人賣旗,一至日都有人揹住個籌款箱叫人捐錢/買奬劵,太濫啦,所以我選擇唔捐路邊嘅,但我有每月捐款俾聯合國兒童基金,我想我捐嘅錢係真真正正用係慈善用途




伯爵府

積分: 18149


37#
發表於 12-10-27 22:25 |只看該作者
老實, 我自己都曾經同小朋友出去賣過旗, 真係唔係人人都會買, 不過佢買唔買, 都無問題, 呢D真係人地的自由, 就算我自己而家買旗, 我都會睇下係邊一個機構才會買, 唔係間間機構都會買, 最多講聲:唔好意思, 我唔支持呢個機構


伯爵府

積分: 17505


38#
發表於 12-10-27 22:27 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁

講起買旗,我屋苑附近每星期六都見到一對母子在同一位置賣旗,乜機構都有他們份的,都令我覺得好假。

8331


翡翠宮

積分: 79173


39#
發表於 12-10-27 22:28 |只看該作者

引用:因為近年既街頭籌款都好負面!所以好多人唔

原帖由 waiman654 於 12-10-27 發表
因為近年既街頭籌款都好負面!所以好多人唔願意捐錢





大宅

積分: 1940


40#
發表於 12-10-27 22:32 |只看該作者
一種體驗,比佢學下唔一定肯付出就會有回報,世界係殘酷架

首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo