烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   64


侯爵府

積分: 24760


21#
發表於 12-10-29 04:22 |只看該作者


大宅

積分: 2520


22#
發表於 12-10-29 11:46 |只看該作者

回覆:Ming_shirley 的帖子

怎樣起骨?




子爵府

積分: 10532

畀面勳章


23#
發表於 12-10-29 14:24 |只看該作者

引用:怎樣起骨? +

原帖由 vinteresa 於 12-10-29 發表
怎樣起骨?
去凍肉鋪買


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 12-10-29 18:23 |只看該作者


伯爵府

積分: 17505


25#
發表於 12-10-29 19:09 |只看該作者

回覆:Ming_shirley 的帖子

大家交流吓,不用客氣

8331


大宅

積分: 4238


26#
發表於 12-10-29 19:13 |只看該作者

回覆:感謝post,泰式鳳爪(已加改良食譜)

好想食


水晶宮

積分: 72793

虎到金來勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 我的育兒心得勳章 分享愛 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


27#
發表於 12-10-30 14:25 |只看該作者


寶石宮

積分: 281776


28#
發表於 12-10-30 14:33 |只看該作者

回覆:感謝post,泰式鳳爪(已加改良食譜)




子爵府

積分: 10532

畀面勳章


29#
發表於 12-10-30 15:45 |只看該作者

回覆:感謝post,泰式鳳爪(已加改良食譜)

前晚食左,覺得比較淡味,再fing多啲魚露落去。尋晚再食,啱啱好


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


30#
發表於 12-10-30 17:13 |只看該作者
Ming_shirley 發表於 12-10-30 15:45
前晚食左,覺得比較淡味,再fing多啲魚露落去。尋晚再食,啱啱好

你買幾錢包?我係沙田區凍肉鋪買$75包有四磅幾。


子爵府

積分: 10532

畀面勳章


31#
發表於 12-10-30 18:03 |只看該作者

引用:Quote:Ming_shirley+發表於+12-10-30+15:45

原帖由 Veronique@chan 於 12-10-30 發表
你買幾錢包?我係沙田區凍肉鋪買$75包有四磅幾。
我呢面間間凍櫃都賣哂,都係4磅1pack,我係佳x果啲類型鋪頭買咋


珍珠宮

積分: 31153

hashtag影視迷勳章


32#
發表於 12-10-30 18:05 |只看該作者

回覆:感謝post,泰式鳳爪(已加改良食譜)

請問雞醬係邊度買? 係點樣㗎




子爵府

積分: 10532

畀面勳章


33#
發表於 12-10-30 19:50 |只看該作者

回覆:感謝post,泰式鳳爪(已加改良食譜)

雞醬在此我係營多買
1351597714108.jpg


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


34#
發表於 12-10-30 21:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Veronique@chan+於+12-10-30+

原帖由 Ming_shirley 於 12-10-30 發表
我呢面間間凍櫃都賣哂,都係4磅1pack,我係佳x果啲類型鋪頭買咋
佳寶賣幾錢?




珍珠宮

積分: 33728

2018復活節勳章 DHA勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 12-10-30 21:43 |只看該作者

回覆:感謝post,泰式鳳爪(已加改良食譜)






子爵府

積分: 10532

畀面勳章


36#
發表於 12-10-30 22:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Ming_shirley+於+12-10-30+發

原帖由 Veronique@chan 於 12-10-30 發表
佳寶賣幾錢?
十幾蚊都有1 pack,有十隻啦應該,我無睇佢幾錢磅呀


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo