在職全職

跳至

首頁
12

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 36661

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


21#
發表於 12-10-31 21:05 |只看該作者
feibutt 發表於 12-10-31 12:47
其實我都已經忍唔住同99講咗,姐姐係跟我做法,係我叫姐姐咁揍b,唔關佢事。但佢仍然係覺得姐姐乜都唔好。 ...

似係你奶奶唔LIKE你嘅揍B方法


複式洋房

積分: 181


22#
發表於 12-11-1 00:13 |只看該作者
點解個個99同自己阿媽都會係咁


大宅

積分: 4611


23#
發表於 12-11-1 01:20 |只看該作者

回覆:99叫姐姐走

唉!始終兩代人湊b方法唔同,雙方梗有意見紛歧,再加上bb同姐姐夾,就更加令你99睇佢唔順眼。好難搞!或者同你99講,話如果叫姐姐走,之後唔請工人喇!(好難有工人同佢夾,棧浪費心機同時間)叫佢自己一個湊啦,比佢玩晒,最多請鐘點做家務,睇佢制唔制?(我諗你99唔會難為bb,最多縱壞佢:;pppp:)




洋房

積分: 46


24#
發表於 12-11-1 07:50 |只看該作者

回覆:bbkayla 的帖子

唯有用呢個方式,俾99玩阿女多啲





洋房

積分: 46


25#
發表於 12-11-1 07:56 |只看該作者

回覆:RAA 的帖子

我呢兩日都係咁諗:其實99係指桑罵槐,鬧姐姐嘅說話係講緊我




複式洋房

積分: 330


26#
發表於 12-11-1 13:45 |只看該作者
回覆 feibutt 的帖子



大宅

積分: 4998


27#
發表於 12-11-2 10:56 |只看該作者

回覆:99叫姐姐走

我會叫姐姐先聽老人家指示,之後有咩問題再報告俾我知,我會私下同老人家溝通
要姐姐尊重老闆屋企人係基本禮貌,唔可以冇大冇細




男爵府

積分: 5735


28#
發表於 12-11-5 17:15 |只看該作者
99真係好麻煩,但姐姐真係走左就仲煩,好難再請

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo