夫婦情感

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   0


大宅

積分: 3878


21#
發表於 12-10-29 17:09 |只看該作者

回覆:渡蜜月要同6299去

唔差在叫埋你父母,由honeymoon 改為家有喜事大旅行:;pppp:


男爵府

積分: 9971


22#
發表於 12-10-29 17:16 |只看該作者
回覆 hello_kristy 的帖子

good idea


公爵府

積分: 28881


23#
發表於 12-10-29 17:17 |只看該作者
BoBo.F 發表於 12-10-29 17:02
而家已經係喇
咁你仲嫁得過佢咩
大男人
唔識尊重人

嫁咗生埋咁就死硬
連自己既囝囡都無權過問了

點評

DAISYLINYING    發表於 12-10-30 16:20
luck_tang    發表於 12-10-30 10:15
Florenceforest    發表於 12-10-30 01:43


大宅

積分: 3902


24#
發表於 12-10-29 17:20 |只看該作者
唔去, 佢哋自己一家三口去啦....


大宅

積分: 2538


25#
發表於 12-10-29 17:22 |只看該作者

回覆:渡蜜月要同6299去?!!! (嬲爆!)






大宅

積分: 2030


26#
發表於 12-10-29 17:26 |只看該作者

回覆:渡蜜月要同6299去?!!! (嬲爆!)

低能仔




公爵府

積分: 28457


27#
發表於 12-10-29 17:26 |只看該作者
chee sin gar ?


伯爵府

積分: 18788


28#
發表於 12-10-29 17:29 |只看該作者
mouth:
You will never walk alone


複式洋房

積分: 424


29#
發表於 12-10-29 17:30 |只看該作者
本帖最後由 yty12 於 12-10-29 17:32 編輯

老公老婆要有商有量,唔可以單方面決定咗就算,將來仲有好多嘢要一齊做決定。結婚始終喺兩個人既事,渡蜜月一生人一次,當然唔可以有其他人跟住去啦。你同佢講,下次另外搞個旅行帶埋老人家去啦,今次就唔好啦。我相信佢爸爸媽媽明白既。如果佢仍然堅持,咁寧願唔去了,慳返筆。


水晶宮

積分: 53079

最關心BB問題熱投勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 12-10-29 17:34 |只看該作者

回覆:渡蜜月要同6299去?!!! (嬲爆!)

一定唔可以,我情願選擇唔結婚!




禁止訪問

積分: 11382


31#
發表於 12-10-29 17:38 |只看該作者

回覆:渡蜜月要同6299去

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 891


32#
發表於 12-10-29 17:43 |只看該作者

引用:+本帖最後由+yty12+於+12-10-29+17:32+編輯

原帖由 yty12 於 12-10-29 發表
本帖最後由 yty12 於 12-10-29 17:32 編輯

老公老婆要有商有量,唔可以單方面決定咗就算,將來仲有好多 ...
C6唔明呀,一齊去旅行玩無所謂喎。




別墅

積分: 891


33#
發表於 12-10-29 17:45 |只看該作者

引用:我寧願唔去 你6299都好唔識做遮,以後大把

原帖由 黃花花 於 12-10-29 發表
我寧願唔去

你6299都好唔識做遮,以後大把日子你捱
佢地極度十分唔識做,面皮厚!



點評

snownik  假如結左婚係咪一齊住, 係就要認真諗諗先  發表於 12-11-1 10:56
daishidoi  又唔可以怪話6299面皮厚,個仔叫我去我梗去架,你C6問題大D  發表於 12-10-29 20:07


禁止訪問

積分: 1522


34#
發表於 12-10-29 17:46 |只看該作者

回覆:渡蜜月要同6299去?!!! (嬲爆!)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15838

育兒性格勳章 畀面勳章


35#
發表於 12-10-29 17:47 |只看該作者
回覆 BoBo.F 的帖子

問題系你c6....第1你未嫁....你有權擇自己人生....嫁之後,個c6你自己擇既...無人幫到你

未嫁已經無尊重 無商量 嫁之後你喊都無用...

俗語話:寧教人打仔,莫教人分妻...

你未嫁 仲有得喊停 嫁左你忍得幾多?

點評

yhadalee    發表於 12-11-9 19:50
snownik   同意  發表於 12-11-1 10:56
luck_tang    發表於 12-10-30 10:16


大宅

積分: 4368


36#
發表於 12-10-29 17:48 |只看該作者
同佢講....今次帶埋佢呀媽同老豆就唔當係蜜月旅行....兩個人要去多一次....決定咗係咁....唔駛再講


大宅

積分: 2967


37#
發表於 12-10-29 17:58 |只看該作者

引用:我未來c6話渡蜜月同埋佢老豆老母去,我話唔

原帖由 BoBo.F 於 12-10-29 發表
我未來c6話渡蜜月同埋佢老豆老母去,我話唔制,佢話決定左就係咁,叫我唔好嘈。呀~~~~~嗚~~~~~~~



...
叫埋你阿爸阿媽去,或者去埋個邊行教堂註冊,玩大佢




伯爵府

積分: 18724


38#
發表於 12-10-29 18:03 |只看該作者

回覆:渡蜜月要同6299去?!!! (嬲爆!)

這是家庭旅遊,不是渡蜜月呀!




大宅

積分: 2988


39#
發表於 12-10-29 18:07 |只看該作者
未嫁已經叫你唔好嘈, 以後點算, 唔好嫁


大宅

積分: 1338


40#
發表於 12-10-29 18:18 |只看該作者

回覆:渡蜜月要同6299去

未結婚就咁對你 遲下仲得了 一定要撐到底


首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo