自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 91787

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 減齡達人勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 玩具勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


21#
發表於 12-10-29 23:20 |只看該作者
我地煮飯佢地都覺得根好大味的, 大家將就下啦


禁止訪問

積分: 56391

畀面勳章


22#
發表於 12-10-29 23:23 |只看該作者

引用:Quote:我唔係歧視佢哋,但每逢晚飯其間,佢

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 48101

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 親子達人勳章


23#
發表於 12-10-29 23:24 |只看該作者
我隔離日日煲中醫添,呅到都覺苦~
一毫之善,與人方便;一毫之惡,勸君莫作;欺人是禍,饒人是福;不信抬頭看,蒼天饒過誰
                      *****請勿將本人网名及言論內容轉載或抄襲到任何平台, 報章或雜誌上*****


禁止訪問

積分: 24499


24#
發表於 12-10-29 23:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34926

畀面勳章


25#
發表於 12-10-29 23:42 |只看該作者

回覆:隔離屋係印巴裔......

如果係我, 一定受唔住, 唔好怪我, 唔係我歧視,而係我有嚴重鼻敏感, 每次有濃烈氣味, 包括好濃香水味, 同埋印巴籍人既體味,都會勁打噴嚏﹑流鼻水, 試過坐車, 我坐先, 後尾有個印度人坐咗隔離, 就出事, 噴嚏打唔定, 忍唔住起身唔坐, 個印度人居然示意我繼續坐, 佢起身走, 仲同我say sorry, 搞到我好唔好意思


子爵府

積分: 11876


26#
發表於 12-10-30 02:11 |只看該作者

引用:Quote:tiramisui+發表於+12-10-29+22:12+我

原帖由 180 於 12-10-29 發表
唯有蒸吓咸魚炒吓蝦糕供番佢囉....
我都會咁做,整D勁味嘢。哈哈




伯爵府

積分: 16303

貓狗褓姆 DHA勳章 畀面勳章


27#
發表於 12-10-30 02:31 |只看該作者
我對面屋成日煲中藥仲難頂,仲要開大度門,一出電梯就聞到。


公爵府

積分: 25627


28#
發表於 12-10-30 02:32 |只看該作者

回覆:隔離屋係印巴裔......

大家習慣唔同姐,我阿媽聞唔慣印度香,同樣我老公勁怕中國香,我就日日夾喺中間俾佢兩個依依哦哦…


水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


29#
發表於 12-10-30 02:33 |只看該作者
tiramisui 發表於 12-10-29 22:12
我唔係歧視佢哋,但每逢晚飯其間,佢哋嘅「香濃」晚餐就彌漫住成條走廊,有時仲飄埋入間屋度,典算:sickmil ...

總好過住大陸新移民,日嘈夜嘈。一陣同佢講話你多事。
不知所謂的乙陸!!!


男爵府

積分: 8063


30#
發表於 12-10-30 09:30 |只看該作者
我阿廉廉 發表於 12-10-29 22:41
日日都係
係每一日每一餐都係,餐餐都一樣味既......


大宅

積分: 4097


31#
發表於 12-10-30 09:35 |只看該作者

引用:都係食飯一陣間+jie+...+人家都會嫌中國人

原帖由 小可愛11 於 12-10-29 發表
都係食飯一陣間 jie ... 人家都會嫌中國人蒸咸魚陣味道, 遠親不如近鄰
x 2


水晶宮

積分: 68498


32#
發表於 12-10-30 09:38 |只看該作者
me 2
i will ask her how to cook
and i will teach tehm some chinese food too


禁止訪問

積分: 42056


33#
發表於 12-10-30 09:41 |只看該作者

回覆:隔離屋係印巴裔......

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28426

熱血勳章 畀面勳章


34#
發表於 12-10-30 09:53 |只看該作者
回覆 amychann 的帖子

呢點我唔認同,
我都隔日煲中藥架,每次都要開抽氣扇同打開門,
我都唔想飲,你估煲藥唔使煤氣費呀?唔使錢執藥呀?
希望你身體健康,病都唔好睇中醫,唔好煲中藥!!



公爵府

積分: 28426

熱血勳章 畀面勳章


35#
發表於 12-10-30 09:54 |只看該作者
回覆 chowqv 的帖子

同意呀!!!!!!!


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


36#
發表於 12-10-30 09:58 |只看該作者
jacompany 發表於 12-10-30 09:30
係每一日每一餐都係,餐餐都一樣味既......
因為咖喱係印巴人每餐必用嘅調味

點評

jacompany    發表於 12-10-30 10:06


大宅

積分: 1940


37#
發表於 12-10-30 09:59 |只看該作者
都係煮飯果一個鍾姐,將就下啦,多d包容,多d體諒社會先會和諧

點評

小可愛11    發表於 12-10-30 10:13


禁止訪問

積分: 14914

BK Milk勳章


38#
發表於 12-10-30 10:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo