烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   15


子爵府

積分: 12157


21#
發表於 12-10-30 19:55 |只看該作者

回覆:今晚‥嘿嘿~~秋風起,糯米酒煮雞+大閘蟹+生菜包+雞酒煮蝦子麪最後嚟個心太軟結尾!我哋太過份啦!!






複式洋房

積分: 387


22#
發表於 12-10-30 20:40 |只看該作者

引用:糯米酒煮雞、雞酒點煮 +

原帖由 不明白 於 12-10-30 發表
糯米酒煮雞、雞酒點煮
冰鮮雞一隻要留返雞皮斬件用粗鹽醃2小時,之後用少少油多d薑煎香雞嘅表面,然後加杞子,去核紅棗,龍眼肉干,一碗水,加蓋焗熟最後落一碗糯米酒煮一陣就完成(油不用多因雞會出油,薑多d會香d,如果想煮多d雞酒就落多半碗水但就要落多半碗酒)
雞酒就係咁誕生啦,我只係煮雞時落多少少水&酒嚟煮蝦子麵咋,咁正唔好徙嘛




男爵府

積分: 8007


23#
發表於 12-10-30 20:44 |只看該作者
咁識食


大宅

積分: 4766


24#
發表於 12-10-30 20:53 |只看該作者

回覆:今晚‥嘿嘿~~秋風起,糯米酒煮雞+大閘蟹+生菜包+雞酒煮蝦子麪最後嚟個心太軟結尾!我哋太過份啦!!

樓主你太過分啦,呢味我最
我坐月果陣食左個幾月雞酒,我做法同你一模一樣,結果食肥我20幾磅。
而家我減緊肥呀,又好想食添





瑪瑙宮

積分: 132981

畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


25#
發表於 12-10-30 20:57 |只看該作者

回覆:今晚‥嘿嘿~~秋風起,糯米酒煮雞+大閘蟹+生菜包+雞酒煮蝦子麪最後嚟個心太軟結尾!我哋太過份啦!!





好可惜,一直以為好深既緣分,原來好淺-節錄<野豬.黃子華> »


公爵府

積分: 27823


26#
發表於 12-10-30 20:57 |只看該作者


男爵府

積分: 7715


27#
發表於 12-10-30 21:49 |只看該作者

回覆:今晚‥嘿嘿~~秋風起,糯米酒煮雞+大閘蟹+生菜包+雞酒煮蝦子麪最後嚟個心太軟結尾!我哋太過份啦!!

我都好like雞酒 (我屋企D糯米酒係媽媽親手釀製㗎)


子爵府

積分: 11683

陪月勳章


28#
發表於 12-10-30 21:52 |只看該作者

回覆:今晚‥嘿嘿~~秋風起,糯米酒煮雞+大閘蟹+生菜包+雞酒煮蝦子麪最後嚟個心太軟結尾!我哋太過份啦!!

正吖




大宅

積分: 3408


29#
發表於 12-10-30 22:06 |只看該作者


公爵府

積分: 25653


30#
發表於 12-10-30 22:14 |只看該作者


子爵府

積分: 12132

畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 12-10-30 22:20 |只看該作者


男爵府

積分: 5824


32#
發表於 12-10-30 22:52 |只看該作者
回覆:今晚‥嘿嘿~~秋風起,糯米酒煮雞+大閘蟹+生菜包+雞酒煮蝦子麪最後嚟個心太軟結尾!我哋太過份啦!!

好正呀...


複式洋房

積分: 387


33#
發表於 12-10-31 00:33 |只看該作者

引用:我都好like雞酒+(我屋企D糯米酒係媽媽親手

原帖由 ce3021 於 12-10-30 發表
我都好like雞酒 (我屋企D糯米酒係媽媽親手釀製㗎)
我都想試下自己釀糯米酒呀,但係聽聞好易發酵得唔好會變酸,其實係唔係真係咁難控制呢?




男爵府

積分: 7715


34#
發表於 12-10-31 00:46 |只看該作者

回覆:今晚‥嘿嘿~~秋風起,糯米酒煮雞+大閘蟹+生菜包+雞酒煮蝦子麪最後嚟個心太軟結尾!我哋太過份啦!!

我生一個B阿媽就釀一呈比我,加埋釀比阿哥嗰D,共釀咗5呈無失手,但記得唔好太滿,如太滿發酵時酒會渗出,要放陰涼處……


伯爵府

積分: 15600


35#
發表於 12-10-31 00:58 |只看該作者

回覆:今晚‥嘿嘿~~秋風起,糯米酒煮雞+大閘蟹+生菜包+雞酒煮蝦子麪最後嚟個心太軟結尾!我哋太過份啦!!





小魔怪瞓著咗我先至有私人時間-_-#

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo