烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2988


21#
發表於 12-10-31 11:38 |只看該作者

引用:回覆+bonbonfufu+的帖子 係??知吾知幾錢左

原帖由 super_father 於 12-10-31 發表
回覆 bonbonfufu 的帖子

係??知吾知幾錢左右牙?
記得一包有40隻約50蚊樓下




複式洋房

積分: 142


22#
發表於 12-10-31 14:07 |只看該作者
回覆 bonbonfufu 的帖子

咁都OK喎!!等我去睇下先,吾該晒!!


大宅

積分: 3936


23#
發表於 12-10-31 16:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+abcbibi+於+12-10-31+發表你

原帖由 happylily 於 12-10-31 發表
我阿囡都差唔多大,咁你會煮咩?我只係煲下粥,紅羅白蕃茄麵/烏冬加不同肉類或丸丸,電反煲焗雞/牛肉反.. ...
我大仔(2歲10個月)唔食粥架, 又成日唔肯食嘢, 所以要花好多心思, 攪吓花臣吸引佢 平時會食米粉, 通粉 (另外煮菜&肉), 鮮蕃茄/白汁意粉(全部鮮打, 唔用現成嘢) , 有時會整麵包 夾 自制漢堡扒, 3文治,整吓pizzza, 飯 配 菜, 雞豬牛魚乜都食吓, 壽司, 滾吓湯, 有時包雲吞/水餃 … 因為我自己唔鐘意外食, 所以可以diy 嘅, 多數都diy, 即使魚蛋, 牛丸, 豬肉丸等等…都會自制^^ 零食: 1半買/ 1半自制


大宅

積分: 3936


24#
發表於 12-10-31 16:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+abcbibi+於+12-10-31+發表你

原帖由 happylily 於 12-10-31 發表
我阿囡都差唔多大,咁你會煮咩?我只係煲下粥,紅羅白蕃茄麵/烏冬加不同肉類或丸丸,電反煲焗雞/牛肉反.. ...
我大仔(2歲10個月)唔食粥架, 又成日唔肯食嘢, 所以要花好多心思, 攪吓花臣吸引佢 平時會食米粉, 通粉 (另外煮菜&肉), 鮮蕃茄/白汁意粉(全部鮮打, 唔用現成嘢) , 有時會整麵包 夾 自制漢堡扒, 3文治,整吓pizzza, 飯 配 菜, 雞豬牛魚乜都食吓, 壽司, 滾吓湯, 有時包雲吞/水餃 … 因為我自己唔鐘意外食, 所以可以diy 嘅, 多數都diy, 即使魚蛋, 牛丸, 豬肉丸等等…都會自制^^ 零食: 1半買/ 1半自制



大宅

積分: 3936


25#
發表於 12-10-31 16:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+abcbibi+於+12-10-31+發表你

原帖由 happylily 於 12-10-31 發表
我阿囡都差唔多大,咁你會煮咩?我只係煲下粥,紅羅白蕃茄麵/烏冬加不同肉類或丸丸,電反煲焗雞/牛肉反.. ...
我大仔(2歲10個月)唔食粥架, 又成日唔肯食嘢, 所以要花好多心思, 攪吓花臣吸引佢 平時會食米粉, 通粉 (另外煮菜&肉), 鮮蕃茄/白汁意粉(全部鮮打, 唔用現成嘢) , 有時會整麵包 夾 自制漢堡扒, 3文治,整吓pizzza, 飯 配 菜, 雞豬牛魚乜都食吓, 壽司, 滾吓湯, 有時包雲吞/水餃 … 因為我自己唔鐘意外食, 所以可以diy 嘅, 多數都diy, 即使魚蛋, 牛丸, 豬肉丸等等…都會自制^^ 零食: 1半買/ 1半自制


大宅

積分: 3936


26#
發表於 12-10-31 16:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+abcbibi+於+12-10-31+發表你

原帖由 happylily 於 12-10-31 發表
我阿囡都差唔多大,咁你會煮咩?我只係煲下粥,紅羅白蕃茄麵/烏冬加不同肉類或丸丸,電反煲焗雞/牛肉反.. ...
我大仔(2歲10個月)唔食粥架, 又成日唔肯食嘢, 所以要花好多心思, 攪吓花臣吸引佢 平時會食米粉, 通粉 (另外煮菜&肉), 鮮蕃茄/白汁意粉(全部鮮打, 唔用現成嘢) , 有時會整麵包 夾 自制漢堡扒, 3文治,整吓pizzza, 飯 配 菜, 雞豬牛魚乜都食吓, 壽司, 滾吓湯, 有時包雲吞/水餃 … 因為我自己唔鐘意外食, 所以可以diy 嘅, 多數都diy, 即使魚蛋, 牛丸, 豬肉丸等等…都會自制^^ 零食: 1半買/ 1半自制


大宅

積分: 3936


27#
發表於 12-10-31 16:23 |只看該作者

引用:回覆+abcbibi+的帖子 小朋友4歲啦!另外一

原帖由 super_father 於 12-10-31 發表
回覆 abcbibi 的帖子

小朋友4歲啦!另外一個就16個月,BB就簡單D,暫時吾洗咁多花款住,但係大佬果個就麻煩D啦 ...
我大仔(2歲10個月)唔食粥架, 又成日唔肯食嘢, 所以要花好多心思, 攪吓花臣吸引佢 平時會食米粉, 通粉 (另外煮菜&肉), 鮮蕃茄/白汁意粉(全部鮮打, 唔用現成嘢) , 有時會整麵包 夾 自制漢堡扒, 3文治,整吓pizzza, 飯 配 菜, 雞豬牛魚乜都食吓, 壽司, 滾吓湯, 有時包雲吞/水餃 … 因為我自己唔鐘意外食, 所以可以diy 嘅, 多數都diy, 即使魚蛋, 牛丸, 豬肉丸等等…都會自制^^ 零食: 1半買/ 1半自制


大宅

積分: 3936


28#
發表於 12-10-31 16:28 |只看該作者

回覆:有冇煮飯佬

sorry, 手機唔知點解1出出幾次, 唔係洗版!


複式洋房

積分: 142


29#
發表於 12-10-31 18:52 |只看該作者
回覆 abcbibi 的帖子

吾緊要!

但係我吾俾小朋友食牛肉原因為係因為有人話食得牛肉多會皮膚吾好,
加上會令到溫室效應更加勁,吾食又可以幫到地球之餘仲可以教埋佢地,
所以可以話係一舉兩得!!不過係要以身作則,我本身好鍾意食牛肉...............
所以初頭都吾係好習慣,多次想放棄架啦!!!不過好彩到最後都可以堅持到!
我都真係要俾個叻俾我自己!


大宅

積分: 3390

好媽媽勳章


30#
發表於 12-10-31 19:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+happylily+於+12-10-31+發表

原帖由 abcbibi 於 12-10-31 發表
我大仔(2歲10個月)唔食粥架, 又成日唔肯食嘢, 所以要花好多心思, 攪吓花臣吸引佢 平時會食米 ...
你好利害呀!




翡翠宮

積分: 94880


31#
發表於 12-11-1 15:46 |只看該作者
anniecheun 發表於 12-10-31 01:24
你講到佢好似小朋友咁

大仔吖嘛...都系小朋友嚟嘅了....


伯爵府

積分: 15600


32#
發表於 12-11-1 15:53 |只看該作者

引用:Quote:anniecheun+發表於+12-10-31+01:24+

原帖由 wahiuma 於 12-11-01 發表
大仔吖嘛...都系小朋友嚟嘅了....
同我c6差5多



小魔怪瞓著咗我先至有私人時間-_-#

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo