平時會食米粉, 通粉 (另外煮菜&肉), 鮮蕃茄/白汁意粉(全部鮮打, 唔用現成嘢) , 有時會整麵包 夾 自制漢堡扒, 3文治,整吓pizzza, 飯 配 菜, 雞豬牛魚乜都食吓, 壽司, 滾吓湯, 有時包雲吞/水餃 … 因為我自己唔鐘意外食, 所以可以diy 嘅, 多數都diy, 即使魚蛋, 牛丸, 豬肉丸等等…都會自制^^ 零食: 1半買/ 1半自制
平時會食米粉, 通粉 (另外煮菜&肉), 鮮蕃茄/白汁意粉(全部鮮打, 唔用現成嘢) , 有時會整麵包 夾 自制漢堡扒, 3文治,整吓pizzza, 飯 配 菜, 雞豬牛魚乜都食吓, 壽司, 滾吓湯, 有時包雲吞/水餃 … 因為我自己唔鐘意外食, 所以可以diy 嘅, 多數都diy, 即使魚蛋, 牛丸, 豬肉丸等等…都會自制^^ 零食: 1半買/ 1半自制
平時會食米粉, 通粉 (另外煮菜&肉), 鮮蕃茄/白汁意粉(全部鮮打, 唔用現成嘢) , 有時會整麵包 夾 自制漢堡扒, 3文治,整吓pizzza, 飯 配 菜, 雞豬牛魚乜都食吓, 壽司, 滾吓湯, 有時包雲吞/水餃 … 因為我自己唔鐘意外食, 所以可以diy 嘅, 多數都diy, 即使魚蛋, 牛丸, 豬肉丸等等…都會自制^^ 零食: 1半買/ 1半自制
平時會食米粉, 通粉 (另外煮菜&肉), 鮮蕃茄/白汁意粉(全部鮮打, 唔用現成嘢) , 有時會整麵包 夾 自制漢堡扒, 3文治,整吓pizzza, 飯 配 菜, 雞豬牛魚乜都食吓, 壽司, 滾吓湯, 有時包雲吞/水餃 … 因為我自己唔鐘意外食, 所以可以diy 嘅, 多數都diy, 即使魚蛋, 牛丸, 豬肉丸等等…都會自制^^ 零食: 1半買/ 1半自制
平時會食米粉, 通粉 (另外煮菜&肉), 鮮蕃茄/白汁意粉(全部鮮打, 唔用現成嘢) , 有時會整麵包 夾 自制漢堡扒, 3文治,整吓pizzza, 飯 配 菜, 雞豬牛魚乜都食吓, 壽司, 滾吓湯, 有時包雲吞/水餃 … 因為我自己唔鐘意外食, 所以可以diy 嘅, 多數都diy, 即使魚蛋, 牛丸, 豬肉丸等等…都會自制^^ 零食: 1半買/ 1半自制