烹飪搵食

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   21


男爵府

積分: 8207


21#
發表於 12-10-30 22:41 |只看該作者

引用:你mix果陣係用膠刮定用蛋拂mix?+蛋拂會好啲

原帖由 Clothes 於 12-10-30 發表
你mix果陣係用膠刮定用蛋拂mix? 蛋拂會好啲容易啲mix,膠刮要好快手mix
膠刮呀,我見個個都用刮。




男爵府

積分: 8207


22#
發表於 12-10-30 22:43 |只看該作者

引用:Quote:pepper_mama+發表於+12-10-30+22:29+

原帖由 tammy2008 於 12-10-30 發表
唔通要拜吓灶君.....間中都會見到有人講同妳差不多既問題......

喂喂喂.....打蛋白的工具, 盛器..唔可以有 ...
啲蛋冇問題啦,盛器都冇問題啦,唔係都打唔起啦!




水晶宮

積分: 50566


23#
發表於 12-10-30 22:49 |只看該作者
pepper_mama 發表於 12-10-30 22:43
啲蛋冇問題啦,盛器都冇問題啦,唔係都打唔起啦!
係打得起就唔會一溝埋就變水啦...


好難講...睇睇吓妳又有可能係未打起 ....


男爵府

積分: 8207


24#
發表於 12-10-30 22:52 |只看該作者

引用:Quote:pepper_mama+發表於+12-10-30+22:43+

原帖由 tammy2008 於 12-10-30 發表
係打得起就唔會一溝埋就變水啦...
調轉都唔跌出嚟都唔係打起?





水晶宮

積分: 50566


25#
發表於 12-10-30 22:53 |只看該作者
pepper_mama 發表於 12-10-30 22:52
調轉都唔跌出嚟都唔係打起?
這只是初步而已 ~

做蛋糕的話還要再打1分鐘左右 ( 視乎打蛋器 watt 數 )


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


26#
發表於 12-10-30 22:56 |只看該作者
tammy2008 發表於 12-10-30 22:34
唔通要拜吓灶君.....間中都會見到有人講同妳差不多既問題......

喂喂喂.....打蛋白的工具, 盛器..唔可以有 ...
要拜吓灶君
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


男爵府

積分: 8207


27#
發表於 12-10-30 22:58 |只看該作者

引用:Quote:pepper_mama+發表於+12-10-30+22:52+

原帖由 tammy2008 於 12-10-30 發表
這只是初步而已 ~

做蛋糕的話還要再打1分鐘左右 ( 視乎打蛋器 watt 數 )
我見好多video打完唔跌落嚟又得喎,仲有我打完出嚟好似嗰d洗碗洗潔精泡咁㗎。唉,激死早知係咁影張相好過講咁耐啦!




男爵府

積分: 8207


28#
發表於 12-10-30 22:58 |只看該作者

引用:Quote:tammy2008+發表於+12-10-30+22:34+唔

原帖由 小雄維尼 於 12-10-30 發表
要拜吓灶君





男爵府

積分: 5998


29#
發表於 12-10-30 23:02 |只看該作者

回覆:整蛋糕問題

似打過咗龍,你打蛋白時可以keep住打側個盤,等啲未打好嘅蛋白可以流落嚟,咁會打得均勻啲!


水晶宮

積分: 50566


30#
發表於 12-10-30 23:03 |只看該作者
pepper_mama 發表於 12-10-30 22:58
我見好多video打完唔跌落嚟又得喎,仲有我打完出嚟好似嗰d洗碗洗潔精泡咁㗎。唉,激死早知係咁影張相好過講 ...
一早叫妳影啦.....

不過睇硬照都無用...好似妳睇埋片啦....都無參透到....

真係要打完測試架....好似之前同妳講既試驗方法, 好 work ~
我有時用手打 ( 唔用電 ) 都可以打到倒轉唔流架...又如何, 焗好咪又係發現打唔夠......

咩啫...打2隻字就咁快無耐性....陰公妳都唔知我失敗過幾多次.... 我仲要無人可以問, 無人教我呀....:-(


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


31#
發表於 12-10-30 23:06 |只看該作者
pepper_mama 發表於 12-10-30 22:58
我整蛋糕都失敗左好多次, 仲未參透到箇中玄機
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


32#
發表於 12-10-30 23:07 |只看該作者
tammy2008 發表於 12-10-30 23:03
一早叫妳影啦.....

不過睇硬照都無用...好似妳睇埋片啦....都無參透到....
大師請問分蛋法係咪一定要雪,室溫5得架?
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


男爵府

積分: 8207


33#
發表於 12-10-30 23:10 |只看該作者

引用:似打過咗龍,你打蛋白時可以keep住打側個盤

原帖由 megumiyu 於 12-10-30 發表
似打過咗龍,你打蛋白時可以keep住打側個盤,等啲未打好嘅蛋白可以流落嚟,咁會打得均勻啲!

...
我有呀,因為我個打蛋器成日打到個底,所以我有打側個碗打嘅!




男爵府

積分: 8207


34#
發表於 12-10-30 23:12 |只看該作者

引用:Quote:pepper_mama+發表於+12-10-30+22:58+

原帖由 tammy2008 於 12-10-30 發表
一早叫妳影啦.....

不過睇硬照都無用...好似妳睇埋片啦....都無參透到....
唔係無耐性,係我講極都好似形容得唔似,我好想整好蛋糕呀!!




伯爵府

積分: 18698


35#
發表於 12-10-30 23:15 |只看該作者

回覆:tammy2008 的帖子

樓主:整海綿蛋糕基本上好易整咗喎!
不如你試下唔好用分蛋法,我整蛋糕冇十年都八年,百發百中,你試下我方法:

1)全蛋(室溫)加糖,用打蛋器用高速打至好淡好淡黃色(約12-15分鐘)!蛋漿發大至少六倍,看上去輕飄飄、倒轉個dull放頭上蛋漿也不滴下來為合

2)篩入低筋粉,用膠刮䡖䡖把麵粉混和

3)最後拌入牛油溶液

4)焗得

成個過程就係咁簡單!你試下!
myphoto.jpg




男爵府

積分: 8207


36#
發表於 12-10-30 23:18 |只看該作者

引用:樓主:整海綿蛋糕基本上好易整咗喎! 不如

原帖由 cheapbombom 於 12-10-30 發表
樓主:整海綿蛋糕基本上好易整咗喎!
不如你試下唔好用分蛋法,我整蛋糕冇十年都八年,百發百中,你試下我 ...
唉,睇嚟都要咁。




伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


37#
發表於 12-10-30 23:18 |只看該作者
建議你花少少時間上utube睇多少少基礎教學的video,其實這裡都有,搜索下就一大堆,最好由基礎開始。


伯爵府

積分: 18698


38#
發表於 12-10-30 23:18 |只看該作者

回覆:cheapbombom 的帖子

朱古力味
myphoto.jpg




男爵府

積分: 8207


39#
發表於 12-10-30 23:19 |只看該作者

引用:建議你花少少時間上utube睇多少少基礎教學

原帖由 kenstin 於 12-10-30 發表
建議你花少少時間上utube睇多少少基礎教學的video,其實這裡都有,搜索下就一大堆,最好由基礎開始。 ...
我有煲㗎!




水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


40#
發表於 12-10-30 23:23 |只看該作者
回覆 cheapbombom 的帖子

請問全蛋法用幾多蛋同粉?
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo