在職全職

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 36661

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


21#
發表於 12-10-31 20:32 |只看該作者
回覆 tiggertigger 的帖子

同意.


別墅

積分: 927


22#
發表於 12-11-1 01:42 |只看該作者

回覆:kwan1122 的帖子

8月呀!放產假忙住湊B,覺都唔夠瞓,根本冇時間check 公司email 啦!有時間都休息啦




伯爵府

積分: 16757


23#
發表於 12-11-1 10:02 |只看該作者
經理人工做 JUNIOR 工作? 我覺得我賺左
不過有時JUNIOR工作都好煩..
我會睇HEA唔HEA..HEA咪做住先, 騎牛搵馬


珍珠宮

積分: 34886

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 笑得好勳章


24#
發表於 12-11-1 10:39 |只看該作者
改左你title, 變左junior但人工唔減? 有無咁so呀, junior post收manager grade人工!!!!!!!


別墅

積分: 927


25#
發表於 12-11-1 10:40 |只看該作者

回覆:條氣唔順, 搵緊後路

感覺好差,唔知可以忍幾耐!




複式洋房

積分: 117


26#
發表於 12-11-1 10:45 |只看該作者

回覆:WW_BB 的帖子

我阿囡都係8月bb喎,你有無入8月媽媽會?
所以我話我老細都有病架,叫人放產假睇email...=.=....




複式洋房

積分: 117


27#
發表於 12-11-1 10:45 |只看該作者

回覆:WW_BB 的帖子

我阿囡都係8月bb喎,你有無入8月媽媽會?
所以我話我老細都有病架,叫人放產假睇email...=.=....




大宅

積分: 2222


28#
發表於 12-11-1 17:03 |只看該作者
回覆 WW_BB 的帖子

我都係比公司鄧左, 又係under個新人,因人工好,又唔須要ot,起初我選擇忍

原來條氣唔順係好難忍,我忍咗三個月終於忍唔到,我選擇辭職,但會
忍埋出雙糧,花紅,條氣唔訓返工係好辛苦.


別墅

積分: 927


29#
發表於 12-11-1 17:06 |只看該作者

引用:我阿囡都係8月bb喎,你有無入8月媽媽會?

原帖由 kwan1122 於 12-11-01 發表
我阿囡都係8月bb喎,你有無入8月媽媽會?
所以我話我老細都有病架,叫人放產假睇email...=.=....



...
冇呀。點入呀?




子爵府

積分: 12324


30#
發表於 12-11-1 17:41 |只看該作者
我都試過, 搵你做埋D唔等使的野
遲D cut 埋個post
如果你表現得條氣唔順你便輸了
你應該表現得不着緊然後積極為自己佈處
況且title 無變人工無變


別墅

積分: 927


31#
發表於 12-11-1 17:43 |只看該作者

回覆:條氣唔順, 搵緊後路

Title 轉左做junior post 呀!




子爵府

積分: 12324


32#
發表於 12-11-1 18:06 |只看該作者
比我唔會計較個positiontitle
人工無變就得
況且出面market manager post 真係唔多
我覺得人工及job nature比較重要


大宅

積分: 2688


33#
發表於 12-11-1 18:36 |只看該作者

回覆:WW_BB 的帖子

睇下搵唔搵到差唔多個囉




伯爵府

積分: 19013

環保接龍勳章


34#
發表於 12-11-1 18:57 |只看該作者

回覆:條氣唔順, 搵緊後路

我又唔介意喎,返工講錢啫,你估講心咩。

不過我一定要個新上司揹獲囉。


別墅

積分: 927


35#
發表於 12-11-2 00:34 |只看該作者

回覆:條氣唔順, 搵緊後路

今日的左我入房,話我對新的經理態度唔好!已經開始挑剔我啦!大佬呀,果條友做緊我原本做的野,而家仲要點番我做,我好難有好的態度:




大宅

積分: 2359


36#
發表於 12-11-2 00:43 |只看該作者
走吧啦!


男爵府

積分: 9580

熱血勳章 王國教室勳章 最關心BB問題熱投勳章


37#
發表於 12-11-2 11:07 |只看該作者
條氣唔順,一路做一路搵,有D公司都唔介意等你兩個月, 最緊要有料,唔怕


水晶宮

積分: 54392


38#
發表於 12-11-2 11:13 |只看該作者
WW_BB 發表於 12-11-2 00:34
今日的左我入房,話我對新的經理態度唔好!已經開始挑剔我啦!大佬呀,果條友做緊我原本做的野,而家仲要點 ...

睇lai 你都吾忍得幾來...因為你個心係接受吾到...甘樣你每日都會過得好辛苦...之前見你post 都話無雙糧無花紅..不如索性resgin好過la...係米..反正要兩個月通知期..之後一邊搵工一邊hea 埋e 段日子...總好過甘辛苦勉強留低!


別墅

積分: 927


39#
發表於 12-11-2 11:17 |只看該作者

回覆:條氣唔順, 搵緊後路

我而家睇下忍得幾耐!最想佢炒我,比番2個月+大假$,叫我即走,就最perfect!!!



點評

hoiching0516    發表於 12-11-2 11:55


公爵府

積分: 25364


40#
發表於 12-11-2 11:45 |只看該作者

引用:剛剛放完產假,+公司以更架構為由將我經理鄧

原帖由 WW_BB 於 12-10-31 發表
剛剛放完產假, 公司以更架構為由將我經理鄧左做細, 仲要under 個新人, 做埋d 勁junior 同接手剛走左同事的 ...
junior 嘅job 即係冇压力啦,又唔洗OT. 多d時間睇bb都係好事。反正人工福利不变。

Birth 15/3: W:4.2kg  L:52cm HC:37.5cm
Day 09: W:4.37kg  L:55.5cm HC:37cm
Day 46: W:7kg L:62m HC40.5cm
Day 82: W:~9.2kg L:~66cm
Day 112: W:~10.4kg

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo