自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


21#
發表於 12-11-2 11:01 |只看該作者

引用:我覺得功力差了,我早排女睇皮膚,失調,食了

原帖由 EVA222 於 12-11-02 發表
我覺得功力差了,我早排女睇皮膚,失調,食了好耐都無乜效.

十幾年前幾掂,我停食避震丸,好亂,佢攪返掂,我女青 ...
我生完仔失調,夏天怕冷唔出汗,都係佢幫手攪掂!




禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


22#
發表於 12-11-2 11:04 |只看該作者

引用:Quote:bamama+發表於+12-11-2+10:52+其實佢

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 188


23#
發表於 12-11-2 11:06 |只看該作者

引用:Quote:CathyChan1126+發表於+12-11-2+10:58

原帖由 EVA222 於 12-11-02 發表
診金$160,好快手,唔可以給你講太多問太多.
不,診金已加到$200。佢可以教,但唔可以侮辱。That\'s the point!




象牙宮

積分: 227934

2024年龍年勳章


24#
發表於 12-11-2 11:06 |只看該作者
cathy-tse 發表於 12-11-2 11:04
要一旱定位!要排好耐隊呀

俾個 tel & address 來啦, thanks.


禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


25#
發表於 12-11-2 11:08 |只看該作者

引用:Quote:cathy-tse+發表於+12-11-2+11:04+要

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17532

2024年龍年勳章


26#
發表於 12-11-2 11:10 |只看該作者
`是否上環吉叔呀???


禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


27#
發表於 12-11-2 11:11 |只看該作者

引用:`是否上環吉叔呀???

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 188


28#
發表於 12-11-2 11:14 |只看該作者

回覆:超級無口德中醫

我覺得都係睇夾唔夾。食療呢樣野,對於佢可以係常識,對於我係唔識。我之前真係唔知川貝係乜樣,都係其他人,奶奶教下我。如果一個外國人問你佢咳可唔可以咳川貝煲雪梨,你會唔會鬧佢?點解佢唔知人地嘅背景就破口大駡?中國人就識中藥嗎?



點評

cathy-tse  你係外國人咩???  發表於 12-11-2 11:46


複式洋房

積分: 188


29#
發表於 12-11-2 11:21 |只看該作者

回覆:超級無口德中醫

講完鬆左口氣,唔會再比啲咁嘅人影響心情!正能量,照顧好細路同頭家先




男爵府

積分: 9397


30#
發表於 12-11-2 11:27 |只看該作者
有料既中醫d脾氣可能係怪d,我旺角睇開果個都係咁mouth:


珊瑚宮

積分: 117739


31#
發表於 12-11-2 11:31 |只看該作者
有料到比佢鬧都冇計


珊瑚宮

積分: 117739


32#
發表於 12-11-2 11:33 |只看該作者
bamama 發表於 12-11-2 11:21
講完鬆左口氣,唔會再比啲咁嘅人影響心情!正能量,照顧好細路同頭家先



...

Don't be angry, 会壞死細胞


男爵府

積分: 5744

畀面勳章


33#
發表於 12-11-2 11:37 |只看該作者
唔好嬲, 其實好多時佢地都係緊張啲病人先會咁. 我睇開個中醫都會鬧人架, 不過佢都係出於"醫者父母心"嘅心態啫




已刪除用户

積分: 1919


34#
發表於 12-11-2 11:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 82099

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


35#
發表於 12-11-2 11:42 |只看該作者
如果佢醫得好我 d 仔女 , 比佢罵都無所謂 , 總之唔係人身攻擊就得啊


複式洋房

積分: 188


36#
發表於 12-11-2 11:44 |只看該作者

引用:有料到比佢鬧都冇計

原帖由 chuiyeebird 於 12-11-02 發表
有料到比佢鬧都冇計
Sorry, 我做唔到。你可以話我無中醫,藥材常識,但唔可以侮辱人。你有料,更應去教人,指出錯處,讓更多人受惠。用辱駡的方法,只會令人反感不安。

將心比己,如果小朋友返學,問左一啲低層次嘅問題,個名校老師便侮辱他,説他零分,失敗,你做父母嘅會點反應?




珊瑚宮

積分: 117739


37#
發表於 12-11-2 11:48 |只看該作者
bamama 發表於 12-11-2 11:44
Sorry, 我做唔到。你可以話我無中醫,藥材常識,但唔可以侮辱人。你有料,更應去教人,指出錯處,讓更多人 ...

咁妳嬲都係自己辛苦啫, 大把人係咁啦! 唔啱聽咪算囉!


水晶宮

積分: 64550

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 玩具勳章 冬日勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


38#
發表於 12-11-2 12:05 |只看該作者
下次叫你c6帶小朋友去睇!


珊瑚宮

積分: 111976


39#
發表於 12-11-2 12:09 |只看該作者
Sumyeema1 發表於 12-11-2 10:58
好八卦,想去見識下呢位大叔醫生

里廣珍呀 ?? 我可以比佢咭片里喎


珊瑚宮

積分: 111976


40#
發表於 12-11-2 12:11 |只看該作者
bamama 發表於 12-11-2 11:06
不,診金已加到$200。佢可以教,但唔可以侮辱。That\'s the point!

唔係下化 ?????


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo