烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1519


21#
發表於 12-11-5 17:40 |只看該作者

回覆:aiaiaiai 的帖子

其實無咩特別,先用牛扒汁,糖,麻油,水醃半個鐘,再爆香蒜頭放牛落去煎香兩邊,加水適量蓋上等一陣再放菜再焗一陣再𠒇一𠒇就可以了(鑄鐵鍋煮法)




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo