自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


子爵府

積分: 10329


21#
發表於 12-11-4 20:45 |只看該作者
w_love_J 發表於 12-11-4 18:50
又要交六位數字!! 唉,真係覺得又俾人打劫一獲。

其實個人真係好唔開心,但真係無地方可以宣洩, ...
Same here, 大家加油!!我成日覺得仔女免稅額同供養父母免稅額真係太少!!


男爵府

積分: 6181


22#
發表於 12-11-4 20:49 |只看該作者

回覆:岩岩收到稅單......

我老公唔使交仲退反4千幾,你就知佢揾幾小mouth:我就想佢交多d啦




珍珠宮

積分: 45160


23#
發表於 12-11-4 20:51 |只看該作者
你好有錢呀!!!


水晶宮

積分: 63458

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


24#
發表於 12-11-4 20:54 |只看該作者

引用:Quote:w_love_J+發表於+12-11-4+18:50+又要

原帖由 pingbaby 於 12-11-04 發表
Same here, 大家加油!!我成日覺得仔女免稅額同供養父母免稅額真係太少!!
基本上搵得多d,呢兩樣嘅支出一定多過免稅額好多好多,例如:中產收入嘅仔女帶父母去飲茶都可能密d同食貴d,小朋友嘅支出就更加唔駛講。
我自己就希望呢兩樣免稅額可以係計收入嘅百分比而唔係fixed amount.





水晶宮

積分: 50467


25#
發表於 12-11-4 21:05 |只看該作者

回覆:岩岩收到稅單......

有同感係揾得多不過要承受的壓力同物質生活帶來的享受不一定合符比例




伯爵府

積分: 16936

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章


26#
發表於 12-11-4 21:06 |只看該作者

回覆:岩岩收到稅單......

完全明白, 我都係, 人睇我好, 但我每月都係得3幾千蚊比自己用, 買比父母仔女就捨得, 自己就乜都唔捨得!




大宅

積分: 2685


27#
發表於 12-11-4 21:19 |只看該作者

引用:好老實,做我唔係真係咁棧,搵得到又點?辛

原帖由 w_love_J 於 12-11-04 發表
好老實,做我唔係真係咁棧,搵得到又點?辛苦就有你份,出糧分晒俾人之後兩公婆每人只可以用4千蚊,包搭車 ...
交六位數字稅,但每個月得$4000使唔係掛,段估你搵唔小過7~8萬掛得4000使

點評

bulubulu  斷估係供樓,養父母,子女同工人, 好甘  發表於 12-11-4 23:49


寶石宮

積分: 434333

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 12-11-4 22:03 |只看該作者

回覆:岩岩收到稅單......






公爵府

積分: 29126

畀面勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 12-11-4 22:47 |只看該作者

回覆:岩岩收到稅單......

係一個人交六位數字稅,定兩公婆加埋?




珍珠宮

積分: 35332

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章


30#
發表於 12-11-4 23:08 |只看該作者

回覆:岩岩收到稅單......

通常預一個月交稅,交六位數,即係你人工over 10萬喎!得$4,000駛?唔係嘩!咁你要好好開源即流喎!




男爵府

積分: 6640

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 畀面勳章


31#
發表於 12-11-4 23:22 |只看該作者

引用:通常預一個月交稅,交六位數,即係你人工ov

原帖由 fundfund 於 12-11-04 發表
通常預一個月交稅,交六位數,即係你人工over 10萬喎!得$4,000駛?唔係嘩!咁你要好好 ...
點解係一個月?好多人都唔只交一個月




珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


32#
發表於 12-11-4 23:25 |只看該作者

引用:又要交六位數字!!+唉,真係覺得又俾人打劫

原帖由 w_love_J 於 12-11-04 發表
又要交六位數字!! 唉,真係覺得又俾人打劫一獲。

其實個人真係好唔開心,但真係無地方可以宣洩, ...
同意,支出好大




翡翠宮

積分: 79173


33#
發表於 12-11-4 23:28 |只看該作者

引用:Quote:w_love_J+發表於+12-11-4+18:50+又要

原帖由 pingbaby 於 12-11-04 發表
Same here, 大家加油!!我成日覺得仔女免稅額同供養父母免稅額真係太少!!
X2




大宅

積分: 4323


34#
發表於 12-11-4 23:41 |只看該作者

引用:係一個人交六位數字稅,定兩公婆加埋? +

原帖由 jodyfan 於 12-11-04 發表
係一個人交六位數字稅,定兩公婆加埋?
我一個呀……


大宅

積分: 4323


35#
發表於 12-11-4 23:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+w_love_J+於+12-11-04+發表好

原帖由 caydenBB 於 12-11-04 發表
交六位數字稅,但每個月得$4000使唔係掛,段估你搵唔小過7~8萬掛得4000使

...
唔少過7、8萬但都冇得洗咁先慘。你話自己洗1,2萬係咪唔得咁又冇話唔得架,不過洗大左慣左第二時個仔讀書時點算?!仲要儲錢交稅呢!所以唯有自己兩公婆慳。


子爵府

積分: 12944


36#
發表於 12-11-4 23:52 |只看該作者
儲好多


大宅

積分: 1338


37#
發表於 12-11-4 23:54 |只看該作者

回覆:岩岩收到稅單......

其實大家既開支項目都差唔多, 你仲要係一個人既收入,但係得4千蚊洗真係有d誇… 你係咪有好多錢拎左去投資呀?


珍珠宮

積分: 44432


38#
發表於 12-11-4 23:58 |只看該作者

回覆:岩岩收到稅單......

咁睇啦,香港稅制已經好低㗎喇。美、加、大陸嗰啲真係叫救命㗎!




大宅

積分: 4323


39#
發表於 12-11-5 00:21 |只看該作者

引用:其實大家既開支項目都差唔多,+你仲要係一

原帖由 blackpearl 於 12-11-04 發表
其實大家既開支項目都差唔多, 你仲要係一個人既收入,但係得4千蚊洗真係有d誇… 你係咪有好多錢拎左去投資 ...
應該咁講,因為我份年薪有一大舊係bonus, 果part我地係唔會當佢係人工既一部分,如果唔係以為自己好有洗開左第二時冇咪大獲!


伯爵府

積分: 16393


40#
發表於 12-11-5 00:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+caydenBB+於+12-11-04+發表交

原帖由 w_love_J 於 12-11-04 發表
唔少過7、8萬但都冇得洗咁先慘。你話自己洗1,2萬係咪唔得咁又冇話唔得架,不過洗大左慣左第二時個仔讀書時 ...
係咪你地供緊層貴樓 + 大大份儲蓄保險呀?如果唔係冇理由得咁少 disposable income 喎 ~ 如果係,咁你地都係延後消費啫,並唔係真係冇得洗


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo