母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 1322


21#
發表於 12-11-8 15:47 |只看該作者

回覆:agneslity 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 300


22#
發表於 12-11-8 15:50 |只看該作者

回覆:好唔開心, 覺得自己好失敗

我同你情況一樣,開頭都為左唔夠奶,要加奶粉情緒好低落。後來老公同家姐安慰我,好多人都只係鍡奶粉,bb食到一半人奶都好好架啦,而且bb又健健康康。諗通之後個人即刻放鬆晒,享受返同bb相處既寶貴時間


大宅

積分: 2348


23#
發表於 12-11-9 12:21 |只看該作者

回覆:好唔開心, 覺得自己好失敗

如果我係你,一早發癲黑面發脾氣! 自己個仔食乜,要點食,都唔可以自己話事,咩世界呀。咁鍾意用 playtex 奶樽咪自己飲個夠!用力吸啜可以訓練 bb 口腔肌肉,準備第時食固體食物佢又知唔知?要慢慢先食得哂支奶,我話仲可以訓練 bb 耐性添呀。bb 山世乜 q 都唔使做,連啜吓奶都話辛苦,咁係咪大個都唔使撈,等佢養?!樓主你咁都忍倒,俾我一早反枱啦。你又唔係唔夠奶,又唔係冇心餵,因為其他人搞到唔可以全人奶,好唔抵囉。




別墅

積分: 959


24#
發表於 12-11-9 12:39 |只看該作者

回覆:liyk1217 的帖子

唉, 黑面都冇用架啦, 下星期番工咪又係佢地湊, 宜家將所有奶嘴換哂慢流量, 希望會好D啦! 我覺得你講得好啱, 佢慣左不勞而獲, 埋身就緊係懶啜啦, 唯有繼續努力泵, 希望可以有一日變全人奶媽!





侯爵府

積分: 24385


25#
發表於 12-11-9 13:27 |只看該作者

引用:個仔下星期就2個月大喇,一直都想做全人奶

原帖由 agneslity 於 12-11-06 發表
個仔下星期就2個月大喇,一直都想做全人奶媽,滿月前嘅重量增長冇咩大問題(間唔中老公都同佢補粉),我同 ...
你BB食得還好呀,我個b就黎比佢激死,我是一個泵媽,一個月個時食緊90-100ml,宜家兩個幾月又係食緊呢個數,好多時食90就點都唔肯食,兩個月個時磅只重0.53kg,剛合格,唉,我個b想比多d佢食佢都唔肯食呀,我怕四個月個時都唔知合唔合格呀。所以你阿b食得又有人奶盡量比人奶佢食,食得幾多得幾多,泵密d睇下會唔會多奶d,我都3個鐘泵一次,但都得100一120ml左右,所以大家一齊努力,唔好放棄!,




珍珠宮

積分: 33316


26#
發表於 12-11-9 13:39 |只看該作者

回覆:好唔開心, 覺得自己好失敗

唔使唔開心,盡左力咪得lor!我都係窮媽媽,我一開始已經半人奶,呀B都喊到拆天,有時真係好無助,


珍珠宮

積分: 31348


27#
發表於 12-11-9 14:36 |只看該作者
唔緊要啦!我係窮媽媽,只能夠有2/3食人奶,1/3食奶粉,而且只食到八個月就停了。SOFAR,BB到而家快歲半了,都好少病(好似只睇過兩、三次醫生),就算有,通常三、四日就好番,有時無食藥,只要多飲水同瞓都自行好番!


珍珠宮

積分: 31348


28#
發表於 12-11-9 14:36 |只看該作者
唔緊要啦!我係窮媽媽,只能夠有2/3食人奶,1/3食奶粉,而且只食到八個月就停了。SOFAR,BB到而家快歲半了,都好少病(好似只睇過兩、三次醫生),就算有,通常三、四日就好番,有時無食藥,只要多飲水同瞓都自行好番!


禁止訪問

積分: 2018


29#
發表於 12-11-9 17:59 |只看該作者

回覆:好唔開心, 覺得自己好失敗

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo