自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 47927

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 12-11-13 00:41 |只看該作者
回覆 丙丙 的帖子

我為貓狂


珍珠宮

積分: 48034

開心吸收勳章


22#
發表於 12-11-13 00:43 |只看該作者

回覆:亞視點解有四成收視?

好多個月前亞視19:00有個節目叫唔知咩開飯(唔記得個名),何守信等人做,幾好睇。自從出現左後,好反感,決定罷睇。


男爵府

積分: 7789

畀面勳章


23#
發表於 12-11-13 00:47 |只看該作者

回覆:亞視點解有四成收視?

四成收視
不過我都明喎!話五五就無人服,七三/八二/九一又會樣衰!咁咪話六四囉!




大宅

積分: 1167


24#
發表於 12-11-13 01:10 |只看該作者
回覆 babyloklok 的帖子

是四六! 六四唔講得架!


伯爵府

積分: 19020

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 12-11-13 01:17 |只看該作者
好有自欺欺人既感覺
追追逐逐  分手再失戀   
                                 
                                 只為尋你    伴我一生


子爵府

積分: 12187


26#
發表於 12-11-13 01:20 |只看該作者

回覆:亞視點解有四成收視?

好多老人家鍾意睇架




男爵府

積分: 7789

畀面勳章


27#
發表於 12-11-13 01:43 |只看該作者

引用:回覆+babyloklok+的帖子 是四六!+六四唔講

原帖由 OldMum 於 12-11-13 發表
回覆 babyloklok 的帖子

是四六! 六四唔講得架!
唔會封我艇卦




瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


28#
發表於 12-11-13 02:04 |只看該作者

引用:4成?同靚模胸圍size一樣。。。。。老作 +

原帖由 丙丙 於 12-11-12 發表
4成?同靚模胸圍size一樣。。。。。老作





瑪瑙宮

積分: 138648

畀面勳章


29#
發表於 12-11-13 02:21 |只看該作者

回覆:亞視點解有四成收視?

認真便輸了




大宅

積分: 4719


30#
發表於 12-11-13 02:24 |只看該作者
我對亞視完全冇興趣

呵呵呵


子爵府

積分: 12163


31#
發表於 12-11-13 02:24 |只看該作者
報導失實........
獻醜不如藏拙


大宅

積分: 1167


32#
發表於 12-11-13 02:25 |只看該作者
回覆 irenechiu 的帖子

我都無興趣, 但佢"牙"住個位, 唔俾新電視台開, 攪到香港窮人好似得返TVB睇


男爵府

積分: 6591


33#
發表於 12-11-13 03:12 |只看該作者

回覆:亞視點解有四成收視?

亞視近來係咪癲咗?啲節目越嚟越唔得!唔發新牌吙俾佢個牌俾王維基囉!


伯爵府

積分: 17279

陪月勳章


34#
發表於 12-11-13 03:27 |只看該作者

回覆:亞視點解有四成收視?

我覺得atv在發窮惡



希望明天會更好....


大宅

積分: 2962


35#
發表於 12-11-13 03:35 |只看該作者

回覆:亞視點解有四成收視?

超過十年完全無睇過:;pppp:




男爵府

積分: 8149


36#
發表於 12-11-13 04:06 |只看該作者

回覆:亞視點解有四成收視?

我已經N年冇睇亞視




禁止訪問

積分: 1647


37#
發表於 12-11-13 07:21 |只看該作者

引用:4成?同靚模胸圍size一樣。。。。。老作 +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 59749

畀面勳章


38#
發表於 12-11-13 08:07 |只看該作者

回覆:亞視點解有四成收視?

我媽都睇亞視,如果無左就無得睇劇啦


大宅

積分: 1167


39#
發表於 12-11-13 09:45 |只看該作者
回覆 sbaonbdoy 的帖子

聽聞, 有不少老人家屋企部電視唔知典解只收到亞視... 所以被迫成為亞視FANS... 哈哈


大宅

積分: 1167


40#
發表於 12-11-13 09:47 |只看該作者
回覆 CathyChan1126 的帖子

但亞視而家仲有劇播咩? 我只知有套韓劇<熟女剩男愛作戰>播左差不多一百集...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo