自由講場

跳至

首頁
12345...16

尾頁
   5


伯爵府

積分: 19097


21#
發表於 12-11-15 00:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+~DEL~+於+12-11-14+發表看到

原帖由 bluetulip 於 12-11-15 發表
1*自己咁累,點解唔係自己首先想下辦法解決個問題,反而期望他人會幫自己?
2*讓座的確係美德,亦應該鼓勵, ...
講得好好




禁止訪問

積分: 17124


22#
發表於 12-11-15 00:56 |只看該作者

引用:我係會自己諗方法既人令到自己無咁累,長途

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1009


23#
發表於 12-11-15 00:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+~DEL~+於+12-11-14+發表看到

原帖由 bluetulip 於 12-11-15 發表
1*自己咁累,點解唔係自己首先想下辦法解決個問題,反而期望他人會幫自己?
2*讓座的確係美德,亦應該鼓勵, ...
樓主也只是說出他所見所遇,並無強調期望,今天無論什麼人,抱著孩子站著都會希望有好心人讓坐,心中希望十分正常,而事與願違所以失望也合理,但又不是認為理所當然,否則就會開口要求了不是嗎。
每個人對事對人的無奈不同,今日在你眼中的樓主或許太放此事上心,明日或許你所認為的無奈也是他人眼中的雞毛蒜皮。怎樣都好,這是價值觀的不同,尺在自已心中,沒有對錯。



點評

princessDD  講得好好。  發表於 12-11-15 08:24


禁止訪問

積分: 17124


24#
發表於 12-11-15 01:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+~DEL~+於+12-11-14+發表看到

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16920


25#
發表於 12-11-15 01:27 |只看該作者

引用:今日阿仔放學後,+約埋朋友一齊去玩,+玩到6:

原帖由 acpeanuts 於 12-11-14 發表
今日阿仔放學後, 約埋朋友一齊去玩, 玩到6:00幾, 我同佢都好攰, 我見佢謝晒, 抱住佢等巴士時佢已瞓著.....
...
可能佢提你姐


水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


26#
發表於 12-11-15 01:44 |只看該作者

引用:errrrrr……其實有咩問題呢?+下班時間,大

原帖由 bluetulip 於 12-11-14 發表
errrrrr……其實有咩問題呢? 下班時間,大家都累吧,如果真係想坐,可以早一兩個站上車? 或者坐的士? 阿嬸 ...
係!不是老馮要人言襄!


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


27#
發表於 12-11-15 01:55 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

係咪無經濟能力就唔可以出街?
無論搭巴士、搭地鐵
一講到讓座話題,好多人都話“咁想坐咪搭的士囉",又或“想有位坐行前幾個站"
現實…係咪真係咁易實行吖

點評

fionacat  講得好,正是我心中所想!  發表於 12-11-15 15:28
            


子爵府

積分: 14261


28#
發表於 12-11-15 01:55 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

既然知道會甘攰做乜吾搭的士?吾想搭我一定吾會俾個仔訓

點評

ferrari2007    發表於 12-11-16 14:53


瑪瑙宮

積分: 139292

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


29#
發表於 12-11-15 01:59 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

我今年返香港抱仔搭巴士,如見多人,我係搵個自己可以' i '下既位企,而目光亦不敢同其他乘客有交流,好怕人地以為我好想坐


大宅

積分: 1031


30#
發表於 12-11-15 02:36 |只看該作者
算啦,順返條氣,我都試過,好彩車程短,好多時短程好多人讓座我都説很近不需要。我試過大住7個月肚時啲人都可以撞跌我,個仔未夠3歲已經被路過的大人撞跌過10次以上,而且不是很擁迫的環境,所以我和他出街要一眼關7,睇好唔好彩


禁止訪問

積分: 4077


31#
發表於 12-11-15 02:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 73568

BK Milk勳章


32#
發表於 12-11-15 02:49 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

我通常有位先會上車架




大宅

積分: 2944


33#
發表於 12-11-15 02:56 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

mouth:




男爵府

積分: 8769


34#
發表於 12-11-15 03:48 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

你咁支力就坐的士或等有位先上啦, 人人放工都好支力架啦,你抱住個仔上車,都擺明要人讓座。。。。。。。。人地心諗,早知比你坐我落番去等下一班。。。。。但又開左車,唉。。。。。。
仲要上網比人數臭。。。。。慘!



禁止訪問

積分: 5989


35#
發表於 12-11-15 04:07 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15377


36#
發表於 12-11-15 04:20 |只看該作者
ivycowcow 發表於 12-11-15 00:04
同意。就算我放工累,見到咁既情況我一定讓。我冇咁厚面皮仲坐係度扮睇唔到。我深信抱住小朋友的媽媽比我更 ...

me too~我份工係要企足全日,就算有時開左十幾個鐘都唔會因為自己好攰就唔讓人坐~
大b駿逸細b駿晞


伯爵府

積分: 15377


37#
發表於 12-11-15 04:22 |只看該作者
QUSTINLING 發表於 12-11-15 00:56
完全同意!!依家好多人都覺得自己比其他人更需要坐,認為其他人老馮要讓座,但佢地又唔會諗下其實其他人亦都 ...

大b駿逸細b駿晞


珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


38#
發表於 12-11-15 04:29 |只看該作者

引用:咁下次唔好玩到咁累先搭車

原帖由 mocha 於 12-11-15 發表
咁下次唔好玩到咁累先搭車
我3 歲媽咪成日提我要自己企半個鐘番屋企,唔好玩咁癲,平時媽咪會抱我,搭車咁危險唔會抱既。




侯爵府

積分: 23412


39#
發表於 12-11-15 07:23 |只看該作者


子爵府

積分: 13089

BK Milk勳章


40#
發表於 12-11-15 07:50 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

算啦,我大住個肚都係咁企,見到有位想行埋去時,仲俾人搶位添!試過有次有個行動唔方便的婆婆,有屋企人扶住佢上車,但冇人讓位,得我呢個6個月大肚婆讓座。反正不能要求人地點,唯有做好自己本份。




首頁
12345...16

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo