自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3459


21#
發表於 12-11-16 16:40 |只看該作者

回覆:做個小調查 請問你地會唔會比細路仔零用錢,一般比幾多?

我仔仲細,未知,不過我小學時,媽咪每日俾4蚊我,其實無野買,都系儲起佢,有時出街有野想買,問准媽咪,多數都准,叫做學下理財




珊瑚宮

積分: 119923

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


22#
發表於 12-11-16 16:41 |只看該作者
我仔小四..未正式有零用..
小三開始..按表現行賞(儲貼紙換零用)...一半要入錢箱..一半可花費..不過我仔咁耐以黎..最多每次拎一蚊去彈波...最貴果次只係用左5蚊食燒賣佢儲起左就唔捨得用..


王國會長

積分: 26868

虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 王國會長 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


23#
發表於 12-11-16 16:45 |只看該作者
我記得我細個P1-P3就每日$2, P4-P6就每日$5, 到中一就每個月$500 (連lunch), 有咩想買都要自己儲錢買, 所以好早就學識理財嫁啦
每日望住佢哋就充滿力量啦!


大宅

積分: 4848


24#
發表於 12-11-16 16:47 |只看該作者
冇想過比,因為學校冇小食部。


珍珠宮

積分: 35982

好媽媽勳章 畀面勳章


25#
發表於 12-11-16 16:57 |只看該作者

回覆:做個小調查 請問你地會唔會比細路仔零用錢,一般比幾多?

一個月$120,平均每星期$30

郁D就起晒鋼, o係論壇好難生存架, 學下大方d接受人地建議, 唔好咁小家!


禁止訪問

積分: 2181


26#
發表於 12-11-16 17:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo