2012年媽媽會

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 793


21#
發表於 12-11-23 00:23 |只看該作者

引用:但我蟼弄吳掂,同埋伛詅話會走,吳再比家用

原帖由 woner2001 於 12-11-23 發表
但我蟼弄吳掂,同埋伛詅話會走,吳再比家用
你用咩避孕?




大宅

積分: 4189

陪月勳章 畀面勳章


22#
發表於 12-11-23 00:25 |只看該作者

回覆:521828 的帖子

避孕套


侯爵府

積分: 20719


23#
發表於 12-11-23 02:13 |只看該作者

回覆:woner2001 的帖子

樓主 你係未香港人 呀


大宅

積分: 4189

陪月勳章 畀面勳章


24#
發表於 12-11-23 02:19 |只看該作者

回覆:woner2001 的帖子

近排已經好大壓力,吳鍾意最多吳好比意見,吳好再質疑或者罵我,開p。st係想得到更多支持我,丅hx



大宅

積分: 4189

陪月勳章 畀面勳章


25#
發表於 12-11-23 02:50 |只看該作者

回覆:濼晴 的帖子

吳比後生精力旺盛,嗎?有好多人很生生吳到?難到要等三十八高齡先笫-個?


大宅

積分: 4189

陪月勳章 畀面勳章


26#
發表於 12-11-23 02:52 |只看該作者

回覆:woner2001 的帖子

1


大宅

積分: 1961


27#
發表於 12-12-3 01:41 |只看該作者

不幸有左

請不要介意mouth:其實你老公都好有問題,有乜可能話你再生,佢就走,連家用都唔俾!係咪人講既說話!
如果真係無能力去照顧,就不要免強,無謂要下一代活受罪,小朋友生出黎要教咖!連基本人性都無,甘點教?!
樓主:收拾心情,靜靜考慮清楚下一步應如何是好啦!




大宅

積分: 4069


28#
發表於 12-12-4 14:55 |只看該作者
我都唔想係度話你老公, 但你老公好不負責任, 意外有咗未大家一齊商量lor, 唔洗咁絕一走了之呀~ 唔係男人所為lor!


大宅

積分: 3773


29#
發表於 12-12-5 03:02 |只看該作者

回覆:不幸有左

我贊成唔要,將心機放在二個細度。




大宅

積分: 1437


30#
發表於 12-12-5 11:00 |只看該作者

回覆:不幸有左

雖然我好唔讚成落左佢,但如果生左出來完全冇家人support 你第日會好辛苦。再商量下係咪一定唔會要第三個,同埋問下c6佢第時會唔會後悔。




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo