嬰兒用品

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 644


21#
發表於 12-12-2 17:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11392


22#
發表於 12-12-2 17:52 |只看該作者

引用:回覆+ccyv+的帖子 Hi+ccyv,+你係咪早幾個

原帖由 jennycyf 於 12-12-02 發表
回覆 ccyv 的帖子

Hi ccyv, 你係咪早幾個月係QM做PGD中TWINS個JM呀? 我都係PGD中TWINS呀, 宜家8WK+. 你最 ...
係呀,你好好記性,恭喜你呀!好開心你都中左twins! 我依家35wk,bbs各有四磅幾,醫生話隨時生得,我已經放緊假,既期待又緊張!有咩我地可以pm傾,加油呀twins媽




子爵府

積分: 11392


23#
發表於 12-12-2 18:01 |只看該作者

引用:回覆+ccyv+的帖子 上星期返去私家覆診,醫

原帖由 lwylwck 於 12-12-02 發表
回覆 ccyv 的帖子

上星期返去私家覆診,醫生話BBs 都有生長,不過就由中碼BBs ,變成細碼BBs ,佢話可能我 ...
細碼bbs都無所謂,最緊要健康!好緊張,仲有11日開刀,瞓多啲啦,長胎架。記得生左上黎報喜,祝你順順利利




大宅

積分: 2468


24#
發表於 12-12-2 18:05 |只看該作者
回覆 pok98 的帖子

而家已經出唔到街,只能挨係屋企張sofa,幾乎食、瞓、屙都係sofa搞掂,間中會係屋企條走廊來回咁行吓,當做咗運動架喇!因為兩個b都調咗頭,成日都壓住個盤骨同肚底,行、企一陣都痛不欲生,只有長期挨係sofa


大宅

積分: 2468


25#
發表於 12-12-2 18:08 |只看該作者
回覆 ccyv 的帖子

多謝你鼓勵!生咗一定上黎同大家報喜!


禁止訪問

積分: 644


26#
發表於 12-12-2 18:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1807


27#
發表於 12-12-2 20:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 644


28#
發表於 12-12-3 16:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo