求職招聘

跳至

首頁

尾頁
   20


男爵府

積分: 5197


21#
發表於 12-12-8 00:20 |只看該作者

回覆:機場出入囗請不需經驗拆貨員

有興趣,pm me Thx!!




大宅

積分: 4042


22#
發表於 12-12-8 17:33 |只看該作者

回覆:機場出入囗請不需經驗拆貨員

有無車資津貼?


男爵府

積分: 8706


23#
發表於 12-12-9 01:26 |只看該作者

回覆:影月紅 的帖子

梗係有剷車,其他工具幫助


男爵府

積分: 8706


24#
發表於 12-12-9 01:30 |只看該作者

引用:有無車資津貼?

原帖由 baby118 於 12-12-08 發表
有無車資津貼?
Sorry.....機場空運工差不多間間都沒有車资津貼,如果有人工變相少.....老實話



禁止訪問

積分: 3237

BK Milk勳章


25#
發表於 12-12-9 01:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8706


26#
發表於 12-12-9 02:00 |只看該作者

回覆:arkui 的帖子

唔緊要.....只要肯返就得~我地有同事帶新人,好樂意教新同事....1月1日又接左間新公司需要大量人手約四十人...有心既pm資料給我安排


男爵府

積分: 8706


27#
發表於 12-12-9 02:00 |只看該作者

回覆:arkui 的帖子

唔緊要.....只要肯返就得~我地有同事帶新人,好樂意教新同事....1月1日又接左間新公司需要大量人手約四十人...有心既pm資料給我安排


男爵府

積分: 5197


28#
發表於 12-12-9 02:24 |只看該作者

引用:唔緊要.....只要肯返就得~我地有同事帶新人

原帖由 callymum 於 12-12-09 發表
唔緊要.....只要肯返就得~我地有同事帶新人,好樂意教新同事....1月1日又接左間新公司需要大量人手約四十人 ...
我想問要咩嘢資料呢?thx!!




男爵府

積分: 5794


29#
發表於 12-12-9 11:44 |只看該作者
有意。已pm等回复!想知道具体D!


男爵府

積分: 6888


30#
發表於 12-12-9 16:14 |只看該作者

回覆:機場出入囗請不需經驗拆貨員

我屋企人有興趣,請pm




男爵府

積分: 8706


31#
發表於 12-12-9 16:28 |只看該作者

回覆:arting 的帖子

請pm電話,年齡,住边區,之前工作經驗這些資料俾我


男爵府

積分: 8706


32#
發表於 12-12-9 16:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+callymum+於+12-12-09+發表唔

原帖由 kayanpon 於 12-12-09 發表
我想問要咩嘢資料呢?thx!!
年齡.,住边區,之前工作經驗,電話這些基本資料比我.......


複式洋房

積分: 427


33#
發表於 12-12-9 20:17 |只看該作者
請男定女??
今日你同我天各一方,你有你既生活,我繼續我既忙碌..


大宅

積分: 1425


34#
發表於 12-12-9 22:41 |只看該作者

引用:需勞動工作,夜更工作返十收八,一個鐘食飯

原帖由 callymum 於 12-11-26 發表
需勞動工作,夜更工作返十收八,一個鐘食飯~需要十幾名新人,不需經驗,人工$14000或以上,如果你地老公或 ...
Pls pm details




別墅

積分: 576


35#
發表於 12-12-10 09:38 |只看該作者

回覆:機場出入囗請不需經驗拆貨員

上星期已PM,但未收到覆!


大宅

積分: 1891


36#
發表於 12-12-10 12:50 |只看該作者
回覆 callymum 的帖子

请问新移民请唔请呀?体力劳动一定没问题架.


男爵府

積分: 8706


37#
發表於 12-12-10 13:29 |只看該作者

引用:回覆+callymum+的帖子 请问新移民请唔请呀

原帖由 芷媽媽 於 12-12-10 發表
回覆 callymum 的帖子

请问新移民请唔请呀?体力劳动一定没问题架.
有身份証冇問題~但因為勞動工作...女性不太適合'


大宅

積分: 4042


38#
發表於 12-12-14 01:11 |只看該作者

引用:需勞動工作,夜更工作返十收八,一個鐘食飯

原帖由 callymum 於 12-11-26 發表
需勞動工作,夜更工作返十收八,一個鐘食飯~需要十幾名新人,不需經驗,人工$14000或以上,如果你地老公或 ...
已pm左你,thanks


大宅

積分: 3860


39#
發表於 12-12-14 13:24 |只看該作者

回覆:callymum 的帖子

我有意,pm me


洋房

積分: 32


40#
發表於 12-12-14 13:31 |只看該作者

回覆:callymum 的帖子

只請男人?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo