自由講場

跳至

首頁

尾頁
   9


大宅

積分: 3131


21#
發表於 12-11-29 08:39 |只看該作者

回覆:Bubblegumbb 的帖子

我都覺,iPhone 上bk無論手寫、板面都靚d、方便d,速度快d(呢个我親自比較过),又唔会成日上唔到,初时用都几炆唔慣,不过用多几日又愛上三叔,佢个熒幕大睇得好舒服,如果換iphone字體仲好,佢有个搜索功能係iphone無嫁,別外上蘋果真係好快。而家又心思思想由s3 lte轉note lte 。


珍珠宮

積分: 40000

馬年勳章


22#
發表於 12-11-29 09:06 |只看該作者

回覆:Bubblegumbb 的帖子

我都想轉,有咩型號好用!



地球和火星 完美與破爛 現實對幻象 這樣的差距離還有盼望 嗎


子爵府

積分: 14677


23#
發表於 12-11-29 11:55 |只看該作者

回覆:用開艾風轉三叔

老公用緊新果部LG,讚不絕口。但我都係覺得艾風岩我用。希望用耐左會好d啦。


翡翠宮

積分: 92956

畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 12-11-29 11:58 |只看該作者
我以前用iphone上bk,上一陣就覺得好攰,而家轉左三叔note2反而上多左bk,因為個mon大左,好睇好多

I 大蚊豬   


子爵府

積分: 13429

好媽媽勳章


25#
發表於 12-11-29 12:21 |只看該作者

回覆:用開艾風轉三叔

如果屋企用緊Mac book,會轉三叔嗎?



可唔可以喺相簿加相落個人簽名度?


男爵府

積分: 7220

2023年兔年勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 12-11-29 12:30 |只看該作者
fb我又覺得同iphone版面一樣,唔係差好遠~
輸入法我用左速成連英文字一齊打,唔使打中文時轉另一個keyboard, 打字好方便呀~ 快過iphone好多﹗iphone打速成好鬼慢.....


子爵府

積分: 14677


27#
發表於 12-11-29 12:39 |只看該作者

引用:fb我又覺得同iphone版面一樣,唔係差好遠~

原帖由 琳琳小天使 於 12-11-29 發表
fb我又覺得同iphone版面一樣,唔係差好遠~
輸入法我用左速成連英文字一齊打,唔使打中文時轉另一個keyboard ...
I'm using Korean version note 2... no Chinese keyboard ga... only app ... But not as user friendly as iphone.


公爵府

積分: 25584

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


28#
發表於 12-11-29 12:41 |只看該作者
轉左noteII lte後, 唯一不滿就係無左之前ip玩開嘅一個game, 就係zookeeper battle, 點知尋日比我發現終於有喇, 好開心
BK の 會員
Merry X'mas!!!


別墅

積分: 797


29#
發表於 12-11-29 13:03 |只看該作者

回覆:用開艾風轉三叔

都好易上手


珍珠宮

積分: 34871


30#
發表於 12-11-29 13:04 |只看該作者

回覆:用開艾風轉三叔

好用


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


31#
發表於 12-11-29 13:29 |只看該作者

回覆:用開艾風轉三叔

今日第二日!覺得幾好用啊


珍珠宮

積分: 36239

畀面勳章


32#
發表於 12-11-29 13:36 |只看該作者

回覆:用開艾風轉三叔

三叔係咪少d apps?15 16想轉機




男爵府

積分: 7220

2023年兔年勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 12-11-29 13:52 |只看該作者
Bubblegumbb 發表於 12-11-29 12:39
I'm using Korean version note 2... no Chinese keyboard ga... only app ... But not as user friendly a ...

我果個係play store到下載,你可以試下~
叫Simplified Cangjie Keyboard


男爵府

積分: 5550


34#
發表於 12-11-29 13:56 |只看該作者

回覆:用開艾風轉三叔

冇野吖


男爵府

積分: 6472


35#
發表於 12-11-29 13:57 |只看該作者
我覺得NOTE2個大MON好正
但打WHATSAPP...始終都係IPHONE好打D...
SAMSUNG個KEYBORAD同手寫都怪怪地...
唔知有無得轉呢?


子爵府

積分: 11008

好媽媽勳章


36#
發表於 12-11-29 14:16 |只看該作者

引用:我覺得NOTE2個大MON好正但打WHATSAPP...始

原帖由 gossipgirly 於 12-11-29 發表
我覺得NOTE2個大MON好正
但打WHATSAPP...始終都係IPHONE好打D...
SAMSUNG個KEYBORAD同手寫都怪怪地...
你可以download個繁體輸入手寫app,認字會好啲。
1354169779190.jpg


子爵府

積分: 14430

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


37#
發表於 12-11-29 14:18 |只看該作者
攪掂 d setting 後就覺得唔錯.

唯一係 keyboard 準確度爭 d d 同埋個 收mail 唔夠 iphone 好用


男爵府

積分: 6472


38#
發表於 12-11-29 14:18 |只看該作者
回覆 longheibaby 的帖子

THX AR....我試下先!


男爵府

積分: 8770

2018復活節勳章


39#
發表於 12-11-29 14:21 |只看該作者
三叔


水晶宮

積分: 60261

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


40#
發表於 12-11-29 14:41 |只看該作者
longheibaby 發表於 12-11-29 14:16
你可以download個繁體輸入手寫app,認字會好啲。
note2用邊個 emoji keyboard好?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo