自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15198


21#
發表於 12-11-30 15:41 |只看該作者

回覆:嘩,公司好靜啊,你地系唔系甘啊?

我今日成日都上住網,因為經理放咗大假,經理嘅經理又放假,無王管




水晶宮

積分: 64276

育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


22#
發表於 12-11-30 15:43 |只看該作者
事實上市道真係唔好, 見到既只係表面風光 


男爵府

積分: 6189


23#
發表於 12-11-30 15:46 |只看該作者
回覆 kiu-mummy 的帖子

我地細公司,老細今日都放假,簡直靜到發紫


珍珠宮

積分: 43251

虎到金來勳章


24#
發表於 12-11-30 15:48 |只看該作者
我剛剛嚟喱間公司做咗2個星期, 第2日開始由朝坐到放工, 一個電話, 一張單都未入過, 真係未做過咁嘅公司, 我直頭開聲問佢地請我返嚟做乜?? 喱個team只有4個人, 個經理同個掃把都打緊機, 我初初只用手機上網, 在都無所謂啦!!


男爵府

積分: 6326


25#
發表於 12-11-30 15:50 |只看該作者

回覆:嘩,公司好靜啊,你地系唔系甘啊

我都無聊到嘔電,返埋今日就放產假,真係想連今日都唔返,返到黎又無野做!仲有兩個鐘頭捱呀!


侯爵府

積分: 20707


26#
發表於 12-11-30 15:51 |只看該作者

回覆:嘩,公司好靜啊,你地系唔系甘啊?






男爵府

積分: 6189


27#
發表於 12-11-30 15:55 |只看該作者
真系無陰功羅,個個都系甘


男爵府

積分: 9861


28#
發表於 12-11-30 16:04 |只看該作者
原來更多人都係咁

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo