自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1936


21#
發表於 12-11-30 23:47 |只看該作者
我想問,我間屋六百幾尺,有咩型號可以介紹下??
上年連牆身都發毛,今年一定要買!!
奶野...跌得好痛添...   


寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


22#
發表於 12-12-1 12:04 |只看該作者
ihv2kids 發表於 12-11-30 22:35
我同你一樣,用左8年添咯。而家又係好噪。好驚佢壞呀
尋日叫C6 睇過,d 螺絲位可以成日震有幾粒鬆左, 整完又好d.

可以用理今年會去洗機.


寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


23#
發表於 12-12-1 12:05 |只看該作者
Hugo2013 發表於 12-11-30 23:47
我想問,我間屋六百幾尺,有咩型號可以介紹下??
上年連牆身都發毛,今年一定要買!! ...
如果你想一部過,就要買大公升,唔係抽得慢 = 無咩用.


大宅

積分: 1936


24#
發表於 12-12-1 16:02 |只看該作者
mercurycc 發表於 12-12-1 12:05
如果你想一部過,就要買大公升,唔係抽得慢 = 無咩用.

知道,我見大家都用三錂多,我留意下先

奶野...跌得好痛添...   


公爵府

積分: 25689


25#
發表於 12-12-1 18:25 |只看該作者
yingg92 發表於 12-11-30 20:37
如果2級能源標纖會唔會用好多電?

我都想知~因為見金章係2級能源標纖


男爵府

積分: 5138


26#
發表於 12-12-1 18:37 |只看該作者

回覆:抽濕機

請問惠而浦 好唔好用?


男爵府

積分: 6274


27#
發表於 12-12-2 02:33 |只看該作者

引用:Quote:ihv2kids+發表於+12-11-30+22:35+我

原帖由 mercurycc 於 12-12-01 發表
尋日叫C6 睇過,d 螺絲位可以成日震有幾粒鬆左, 整完又好d.

可以用理今年會去洗機.
洗機?係點架?我未聽過呀




寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


28#
發表於 12-12-2 11:13 |只看該作者

回覆:ihv2kids 的帖子

你打去维維修部,即好似洗冷冷氣咁。


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo