自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 9075

BK Milk勳章


21#
發表於 12-12-1 22:13 |只看該作者

回覆:擺酒場地 問意見

我姪女擺酒後,D親戚個個都大讚,話環境好靚,食物好味,散席後,仲有城巴接載賓客離開,所以交通方面唔駛担心,馬場擺酒比較特別,好似我咁,未去過馬場,所以覺得很開心,你仲可以落去賽道影相。


男爵府

積分: 6131


22#
發表於 12-12-1 22:15 |只看該作者
去過美麗華, 個場真係唔錯, 仲要好味道, 跑馬地唔方便


侯爵府

積分: 23250


23#
發表於 12-12-1 22:22 |只看該作者

回覆:擺酒場地 問意見

公司annual dinner呢兩個場都去過,個人鍾意美麗華多d,個新娘房好正


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


24#
發表於 12-12-1 22:24 |只看該作者
本帖最後由 月希 於 12-12-1 22:26 編輯

我表妹早2年係馬會擺..

個人實在唔LIKE..
小朋友要6PM後先入得場...
交通又唔方便...要搭地鐵再搭的士...

結果我媽連茶都冇飲...
因為果日落大雨..我地去都麻煩..
本來預6點正去到..但係結果成6點半先到....
影埋相..又要趕開席....因為馬會有車送番去地鐵或去第二區(多人住果邊)...
未食完個個都趕住走....

個場係靚...但係食物一般...最緊要係好趕...限時限刻咁...
如果MISS左佢地安排既巴士...真係有排行...
對於我地依D有小朋友既賓客黎講..
馬會..我真係幾#$%^&*囉....

唔係我表妹..我唔去添丫...想早D到都唔得


男爵府

積分: 6534


25#
發表於 12-12-1 22:27 |只看該作者
chingyeewong 發表於 12-12-1 22:13
我姪女擺酒後,D親戚個個都大讚,話環境好靚,食物好味,散席後,仲有城巴接載賓客離開,所以交通方面唔駛 ...
可以落賽道影相咁得意?


公爵府

積分: 25538


26#
發表於 12-12-1 22:38 |只看該作者

回覆:擺酒場地 問意見

沙田馬會d野好食過快活谷,個場又靚。美麗華d野食麻麻!




禁止訪問

積分: 18357

畀面勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 12-12-1 22:39 |只看該作者

回覆:擺酒場地 問意見

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1408


28#
發表於 12-12-2 01:37 |只看該作者

回覆:擺酒場地 問意見

I prefer Mira, the venue is grand with elegant setting




別墅

積分: 959


29#
發表於 12-12-2 01:45 |只看該作者

回覆:擺酒場地 問意見

我自己係Mira 擺嘅。Mira 就型格d, 馬場就特別d.
由於我好唔鍾意賭博,所以一直冇考慮馬場。感覺唔你太好。
另外,馬場就好似真係多d柱位...




別墅

積分: 959


30#
發表於 12-12-2 01:49 |只看該作者

回覆:擺酒場地 問意見

Mira 有7個theme color, 我大日子個日揀左藍色
myphoto.jpg




別墅

積分: 959


31#
發表於 12-12-2 01:51 |只看該作者

回覆:擺酒場地 問意見

枱上嘅decoration 一定要由Mira 負責、因為佢地standardize 左
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 20719


32#
發表於 12-12-2 02:00 |只看該作者

回覆:cholewong29 的帖子

美麗華


瑪瑙宮

積分: 138648

畀面勳章


33#
發表於 12-12-2 02:20 |只看該作者

回覆:擺酒場地 問意見

Mira




男爵府

積分: 9075

BK Milk勳章


34#
發表於 12-12-2 10:12 |只看該作者

回覆:擺酒場地 問意見

係呀,D馬主拉頭馬影相嘅位置,沙田馬場嘅廂房係冇柱位。'


禁止訪問

積分: 47750


35#
發表於 12-12-2 11:23 |只看該作者

回覆:cholewong29 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo