自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 48057

睛靈勳章 陪月勳章 畀面勳章


21#
發表於 12-12-2 22:37 |只看該作者

回覆:好失望!馬拉x買波鞋,爆左線,要等18日先至有回音.

咁唔係馬xx問題!


珍珠宮

積分: 34232

熱血金章


22#
發表於 12-12-2 22:43 |只看該作者
CALVEN 發表於 12-12-2 22:34
佢地話因為要比返NIKE果邊查證原因,所以要等.

剖屍都唔洗咁耐啦.
超討厭呀!
我的格言:  冇記性, 唔緊要. 可以唔記得的, 即係--唔係好緊要既野.
唔係好緊要既野, 咁! 唔記得都唔緊要!!!


子爵府

積分: 11830


23#
發表於 12-12-2 23:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+helentong+於+12-12-02+發表

原帖由 bebebibi 於 12-12-02 發表
講緊馬拉松唔換,唔係reebok呀,睇清楚先嘈啦
無人嘈你, 顧客係馬拉松買鞋有事當然揾馬拉松啦!樓主個case好明顯係產品品質有問題,雖然唔係直接關馬拉松事, 但馬拉松亦唔能夠因為顧客着過對鞋而唔換囉!


用戶要求終止服務

積分: 56846

畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 12-12-2 23:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bebebibi+於+12-12-02+發表講

原帖由 helentong 於 12-12-02 發表
無人嘈你, 顧客係馬拉松買鞋有事當然揾馬拉松啦!樓主個case好明顯係產品品質有問題,雖然唔係直接關馬拉松 ...
馬拉松都只係經銷商,而且人地單上都寫明退換只限全新貨物架




望咩呀望


子爵府

積分: 11830


25#
發表於 12-12-2 23:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+helentong+於+12-12-02+發表

原帖由 bebebibi 於 12-12-02 發表
馬拉松都只係經銷商,而且人地單上都寫明退換只限全新貨物架
我明, 但其實經銷商賣嘢比人都有責任要負㗎! 顧客一定要知道自己嘅權益, 好多零售商貨單上寫咩“貨物出門……"唔係完全合理㗎! 都要視乎個别例子


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo