跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 633


21#
發表於 13-7-7 17:25 |只看該作者

回覆:各位o7媽媽,有無小朋友學緊琴?分下

我囡囡07年4月生,今年3月底開始學,一個月上4堂課,依家學咗4個月唔到,初級果本書差唔多學咗成四分之三,老師話佢進度比佢想像中快,鐘意學同記性好,應該讀小一時就可以學到一級。
本身我自己都識D初級譜,細個時學過電子琴,通常都會同囡囡一起溫琴。


男爵府

積分: 5656


22#
發表於 13-9-17 18:56 |只看該作者

回覆:jiyu1107 的帖子

媽咪識,同亞女一齐練好好呀!


大宅

積分: 1360


23#
發表於 13-10-17 23:12 |只看該作者
阿仔係0706,學左差唔多2年幾3年啦,都係未考過試,學咗3本書後老師只係影印的琴書比佢,我都唔知算唔算係2級!


水晶宮

積分: 68144

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


24#
發表於 13-10-21 13:15 |只看該作者

回覆:各位o7媽媽,有無小朋友學緊琴?分下

0711 未學始學,搵緊琴行……



首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo